Orang famous pun ade kekurangannya,apatah lagi aku yang sekadar biase sahaje
Fakta tentang Emora yang anda tak tahu
coke addict.aku memang ade masalah kuat minum air gas.lagi-lagi kalau air coke.sebab air coke yang boleh buatkan aku hilang sakit kepala.
procrastinator.cop!ape tuh? -.-",tanya orang yang tak pernah bukak kamus.procrastinator dalam erti kate lain,bermaksud orang yang suke tangguhkan kerja.ye,aku memang suke tangguhkan kerja yang sememangnye berlambak.bile dah bertimbun cam bukit,baru nak bising.padan muke aku.
cepat sakit badan.macam orang tua kan?huhu..badan aku akan mula cepat sakit bila jam dah menunjukkan pukul 2 pagi ke atas dan aku still lagi tak tido.roomate aku tau la sebab aku selalu mengadu kat dia.hehe.
Nota jari kelingking : ade lagi,tapi takkan nak bagitau semua sekali kut.huhu.