10 December 2009

Belonla! XD

Rude Awakening : Muka sudah merah padam sebab berjemur. -.-'
Hehe..Baru sahaje pulang dari Ipoh.Kami sefamily hari ni pergi cuti-cuti Perak.Tempat persinggahan,Lost World of Tambun.Tapi bukan itu yang aku nak cerita.Next post entry aku cerita k?
Belon!Atau lebih dikenali dengan nama Balloon.Same je la..haha..Lepas ke Lost World,tempat kedua yang terlintas di benak fikiran mestilah Jusco.Tempat yang wajib disinggah oleh family aku kalau ke Ipoh.hehe..Aku takdela shopping sakan.Cume beli t shirt dua,cekak,pengikat rambut.Memang rezeki aku lagi kut untuk mensnap gambar,ade pulak exhibition belon.Memang sangat lawa.So kamera hp mula membuat kerja!



 
 
 

Aku kagum dengan rekaan diorang ni.Sangat lawa dan kreatif.Belon saje dah boleh membentuk satu rekaan yang sangat unik.Dalam banyak2 design,ade dua design yang aku terus teringat kat bukan seseorang,tapi dua orang.Hee..Kepada Wan dan Kak Nadia,ni gambar untuk korang k!

-->Doraemon!Teringat kat Kak Fevilia Nadia,budak rumah aku.Sebab dia memang suke doraemon! =)

-->Yang ni Spongebob,ditujukan gambar ni untuk Wan sebab aku panggil dia Spongebob.Dia panggil aku Gary -.-' Sabar je la.
Sudah tamat cerita aku.hehe.. =p
Nota Jari Kelingking :Walaupun aku tak minat main golf tapi beg golf ni lawa giler.Sape2 yang baik hati,boleh tak belikan?hehe..

1 comment:

ada m0khtar said...

chomey nye belon2 tu =)