03 December 2009

Coretanku

Rude Awakening:Switchkan diri anda ke umur yang sebenar!


Sebenarnye aku pun tak tau ape aku nak taip kat kanvas blog ni.Bukan mudah untuk aku meluahkan segale cerita dan masalah maupun ketidakpuasan hati dalam blog ni.Sudah banyak coretan blogger-blogger telah aku bace dan hayati.Ade yang memberikan aku sumber ilham untuk aku perbaiki diri aku kembali,ade juge yang buatkan aku turut same merasekan kesedihan seseorang.
Aku?Aku admit sebelum ni,aku banyak dilande masalah,lagi2 lepas masuk ke alam U.Dari masalah kewangan,hati dan perasaan,study,persahabatan.semua masalah aku dah rase.
Sampai satu tahap yang teramat kritikal,jiwa aku mulai kosong.takde perasaan.macam tu la.sebab dah terlalu banyak masalah.Tapi balik cuti sem ni,aku dah makin ok.masalah makin kurang.Otak aku dah mulai stabil.So,now I feel a lot happier than before.Well,you know..when your age is getting older,you will think more and just go on dalam ape jue condition.Bagi aku,the next semester will be different..I'll be different cuz I wanna change.That's for sure.

And one more thing yang aku suke tentang diriku sekarang ialah I've been solo for almost 7 months now,and you know what, I feel great.Walaupun aku dah mula menyayangi seseorang yang bername J,aku still hepi dengan kehidupan aku yang single.Cinte monyet sudah lame aku lupekan.=) Aku tau kehidupan bersame dengan orang yang bergelar BF or GF sangat indah tapi aku rase biala aku single dan melihat saje orang lain gembire dengan teman hidup masing2. =)

Nota jari kelingking:Kalau dah tibe masenye untuk aku kembali dalam status 'in a relationship',go on je kot.haha..

No comments: