02 February 2010

Comeelll! XD

Rude Awakening : Dengan seluruh tenaga yang ade pade bibirkuh..
Aku senyum sepanjang yang mungkin.Oh betape gumbiranya hatikuh pabila mendapat kiriman foto post dari kenalan blogger yang semestinye korang mesti kenal. 
Serius aku katekan,tangan beliau sangat la lembut melukis menggunakan tetikus tanpa sebarang kekekokkan.Aku pernah je try lukis pakai photoshop,tapi cam bodoh je aku tengok lukisan aku sendiri. -.-'

Arigato Zack for this cute drawing okeyh!Aku sukekan icon ini~!Moge icon ini menjadi signature anda sampai bile2 yah!
Sweet nebuledz!
P/s : Nak buat gak ah signature sendiri.Tapi ape eh...?

8 comments:

Anonymous said...

knl dye seyh.. hehe.. suke terjah blog dye.. kreative jep dye lukis2.. hehe..

Rara said...

Hehe~taw xpew..Talented suda ade dalam diri beliau.

N said...

HOHO,comel siot =)

Rara said...

hee~betul2!

Unknown said...

Hahaha comel jer orang tu

Rara said...

ngee~sgt cuute!

Asfan Ash said...

mcm siot tgn die...aku try terketar2 tgn aku...nanti balek mesia dah kumpul currency nz, aku nak beli touchpad hak3

Rara said...

arc,taw xpew.aku lukis huduh gila.