12 February 2010

Keyboard pun boleh berkata kesat

Rude Awakening : Wah esok nak balik dah!
Keseorangan sekarang ini.Member rumah yang aku rapat dah balik dah pagi tadi.Disebabkan test D.E yang tak dapat aku elak pada pagi tadi,aku terpaksa pulang ke negeri asal pada esok hari. -.-'
Test pagi tadi?Ok je tapi aku geram sebab satu careless mistake yang tersangat la simple yang boleh buatkan result aku jatuh sedikit.Tak kesah,janji dah habis segala mala mid term test.
-----------------------------------------------------------------
Actually,aku nak kongsi dengan korang something.Ok bukan manusia je yang boleh mencarut ok?Keyboard pun boleh juga.Tak caye,sila lihat ke foto di bawah ini.Foto ni tak diedit langsung,memang terus disnap dari kamera handphone yang tak seberapa hevat ini ^.^

Keyboard laptop aku.Ok lihat susunan perkataan di keyboard.
Foto di bawah ni diambil kat kelas aku di kampus.Serius tiada editan berlaku ok?
Ok aku besarkan foto.So korang rasa keyboard ni mencarut ke tak? ^.^
Betapa 'kreatif'nya orang yang tolong susunkan balik huruf-huruf ini.Pensyarah tak perasan ke eh? I wonder...

8 comments:

Nadia said...

hi..jalan-jalan..ehe..sape la rajin sgt g tukar 2...huhuXD

Rara said...

miss kero: hehe..tah ah.rajin sangat

Unknown said...

Hahaha macam nie pun ada

Rara said...

touya : taw xpe..huhu

Affi Ibharim said...

stylo la keyboard!HAHA

Anonymous said...

mne nk beli keyboard tu arr?? hahaha.. :D



boleh tak aku jadi BODYGUARD untuk mengalahkan ASSASSINS?

Rara said...

hehe..tah le mai..

Dolmar Desserts said...

hahahaha.sape la punye kerje nihhh