07 May 2011

10 alasan kenapa saya sayang awak =p

10 alasan kenapa sampai sekarang saya sayang kat awak ^_^
Pertama : Senyuman awak buat saya gembira sepanjang masa. Tengok lah cara awak senyum dalam gambar ni pun dah buat saya tersenyum lebar ^_^

^_^
Kedua : Awak selalu membebel bila saya buat salah. Eh tak-tak.Nasihat. =p

Ketiga : Bila saya rasa saya macam tak ok,awak selalu bagi saya semangat. ^_^

Keempat : Awak selalu puji saya,walaupun saya tau hakikatnya saya hanya insan biasa. =)

Kelima : Awak seorang yang susah nak berputus asa. Itu salah satu dorongan saya untuk menjadi seperti itu juga.

Keenam : Awak paham keadaan diri saya macamane.Dan yang penting awak memang terima saya seadanya.

Ketujuh : Sebab awak banyak membuat diri saya berubah. Dari penampilan diri,dan juga dalaman diri ^_^

Kelapan : Susah senang saya,awak selalu ada. Tak pernah pun awak tinggalkan saya sorang diri.

Kesembilan : Awak layan je apa saya cakap,walaupun awak sendiri tau saya tengah merapu masa tu.

Kesepuluh : Sebab awak pun sayang saya jugak. Sebab tu saya sayang awak balik. =p

Terima kasih untuk sepuluh bulan ini awak. Still counting? Yep! Tak pernah rasa jemu dengan awak. ^_^




No comments: