25 June 2009

Perut Kenyang,Hati pun Senang!


Yeah!Memang perut aku sekarang sedang dalam status 'kenyang'.sebab pukul 8.30 tadi pergi makan-makan bersama keluarga.abah yang ajak. =)

Bila abah sebut,'Jom kita makan kat luar',aku dengan adik aku la yang paling happy. =p memang satu kepuasan bagi aku dapat makan di luar sebab aku suka melihat telatah orang di kedai-kedai makan.
Nak dijadikan cerita,semasa menunggu makanan siap,abah suruh aku snap gambar,macam pakcik aku selalu buat.snap gambar tempat,makanan.hehe..apa lagi,dengan kamera SONYRA aku,aku suruh adik aku snapkan gambar.Sampai la makanan dihidangkan pun adik aku snap gambar juga.Inilah hasil snapshot yang sempat adik aku tangkap.

Restoran Chef Noodle House,salah satu restoran yang aku paling suka datang.

Lokasi:Seri Manjung





Air tembikai tu aku yang punya! XD


Mi Bandung Muar

Spageti Bolognaise

Mi Kantonis

Chicken chop


Ikut urutan makanan sape sampai dulu =p
Abah,aku,ibu dan adik.

Konklusi yang aku boleh buat,memang sedap makanan yang dihidangkan dan aku jadi lapar balik bila tengok gambar makanan ni.adoi!

-> Kredit kepada adik sebagai fotografer =D <-


4 comments:

nyna said...

lapo
hehe

aniesnamaku!!! said...

spageti bolognese~!my peberet uh!
hee..
i da link u..
do visit my blog ya! =)
http://aniesnamaku-dingdingdong.blogspot.com/

fezaL Mohd said...

melantak itu besh .
;)

Firafall said...

chef noodle house,
ta penah jumpe pun
chicken chop nmpk gile sedap
;DD