03 August 2009

Cuti Kuarantin seminggu,dapat jumpe... ? =)


Cuti virus H1N1.yeah,akhirnya giliran U aku pula untuk ditutup.hehe..Suka??oh tidak sebab cuti mid sem xdela t..huhu..agak penat la duduk dalam bas,seat belakang sekali selama 5 jam.bertolak dari melaka pukul 12.30 malam,naik bas UTeM.sampai di medan gopeng ipoh pukul 5++ pagi.memang nasib baik la aku cuti sekali dengan adik aku yang no 2.dapat juga jumpe.yela,dah sebulan aku xbalik perak,baru skarang dapat jumpe family.hehe..

Korunk mesti nak tengok sapela adik2 aku kan?hehe..gambar2 di bawah nie aku snap mase nak anta adik aku pulang ke mrsm pasir salak.





dari kiri : Safwan,Syazwan,& aku,Syaheera.
aku tau diriku makin tembam.hehe..






2 comments:

eisyaaaa said...

happy siblings xD
you tembam pon comel lah :)

misria's said...

nie akak safwan ek? i'm alin.kawan safwan dulu.cube tnye safwan.maybe dia kenal alin sape.kwan time form 1 && 2 dulu.;)