07 August 2009

Malam tadi...

Suspen jek title aku kan? XD sebenarnya xde pape pun yang berlaku,just malam tadi aku siapkan assignment yang telah diberi oleh Encik Irman,pensyarah untuk subjek introduction to manufacturing engineering aku seminggu sebelum universiti aku ditutup.xsusah sebenarnya assignment tu,tapi disebabkan calculation yang dia nak la,aku stuck for about 4 days,mencari di setiap penjuru website yang ada dan buku-buku fizik form 4.akhirnya,baru petang semalam aku terjumpa solution tu.thank god! malam tu juga la aku menaip kembali apa yang aku coretkan di atas kertas kajang.lepas dah siap,apa lagi,online la! XD


ini la homepage myspace aku.webcam tu aku memang bukak,nak tengok diri sendiri.haha!

segala kertas kerja,buku-buku.huhu..


lepas tu,apa lagi..tido! XD p/s:pelik la aku taip ayat separuh baku.

No comments: