17 September 2009

Cuti 12 hari

12 hari cuti?mestila.aku suke.tapi yang xbestnye,cuti study week dipendekkan menjadi 4 hari saje.pandainye diorang ni.bagi kitorunk hepi dapat cti panjang tapi at the same time menyeksakan jiwa sanubari time study week sebab dipendekkan tempoh. -.-"

sekarang ni aku dah ade kat negeri aku sendiri,perak.dah sebulan aku tak balik,memang banyak perubahan berlaku.lagi-lagi bilik aku yang dulunya biase saje,sekarang sudah berganti langsir yang serba peach-pink (xtau warna sebenar,harap maklum).langsir je la.yang lain ok.hehe..

tapi yang paling penting bile cuti lame2 nie,mestilah kerja assignment berlambak pensyarah nak bagi.seronoknye mereka,seksanya kami.aku dah pening bercampur tension,fst saje dah mencapai 3 assignment,diekori pulak dengan tutorial dan assignment maths kejut dan last sekali yang aku nak pikir,subjek static material.sebab lepas raya ni ade test.bukan test,re-test.sebab boleh dikatekan majoriti budak management failed.erk?aku?tergolong sekali la.bukan saje management,proses dengan bahan pun kena re-test balik.aku admit memang susah nak pahamkan subjek tu,banyak main dengan force.even dr sugumar,lecturer aku sendiri pun cakap susah.so,memang terbukti la susah.right?

sekarang aku mengira detik masa nak pulang ke kampung.tak sabar aku nak jumpa nenek kesayangan aku.dan yang paling aku suke,time raya dapat makan lontong.haha!

nota jari kelingking : harap2 duit raya berlambak ah tahun ni,walaupun aku dah tua.duit ptptn xbanyak.kesian kat aku. -.-"

No comments: