17 September 2009

Aku juga seperti orang lain

Orang famous pun ade kekurangannya,apatah lagi aku yang sekadar biase sahaje
Aku admit aku pun banyak kekurangan dari kelebihan.dari segi kelakuan mahupun fizikal.aku tau ade orang kat luar sane yang kurang senang dengan aku disebabkan perangai aku,tapi ade aku ambil kisah?tidak same sekali.dulu yela.hehe.

Fakta tentang Emora yang anda tak tahu 
      tak suka orang yang banyak tanya.aku tahu tak salah kalau nak bertanya,tapi aku agak pantang kalau soalan2 itu dilanjutkan menjadi 10 soalan,macam nak jawab kuiz.dan yang pasti,aku tak suke orang yang tanye pasal hal peribadi aku.melainkan kalau aku yang nak cerita sendiri. 
          cepat naik marah.ni link kepada yang di atas.ramai yang dah kena tempias dengan aku sebab time aku tengah tension,korang banyak soal.hello..bagi aku peluang nak bernafas dulu.boleh?  


          coke addict.aku memang ade masalah kuat minum air gas.lagi-lagi kalau air coke.sebab air coke yang boleh buatkan aku hilang sakit kepala.  


          procrastinator.cop!ape tuh? -.-",tanya orang yang tak pernah bukak kamus.procrastinator dalam erti kate lain,bermaksud orang yang suke tangguhkan kerja.ye,aku memang suke tangguhkan kerja yang sememangnye berlambak.bile dah bertimbun cam bukit,baru nak bising.padan muke aku.  
            photoshop addict.aku memang suke meng-edit photo2 aku dan menjahanamkan photo orang lain.sebab dengan cara ni lah aku dapat releasekan tension aku.aku xkisah kalau duduk depan laptop dua jam semata2 nak membuat sekeping photo aku menjadi sesuatu yang lain dari lain.  


            cepat sakit badan.macam orang tua kan?huhu..badan aku akan mula cepat sakit bila jam dah menunjukkan pukul 2 pagi ke atas dan aku still lagi tak tido.roomate aku tau la sebab aku selalu mengadu kat dia.hehe.
              Kesimpulannya,aku tetap aku.harap maklum.sekian. 


              Nota jari kelingking : ade lagi,tapi takkan nak bagitau semua sekali kut.huhu. 

              No comments: