18 September 2009

Mimpi aku

Mimpi tu kadang2 je seronok.tapi most of the time,aku seringkali mendapat mimpi yang boleh dikatekan agak extreme+menakutkan+macam-nak-dekat-real pun ade.kadang2 tu,aku termenung je,pikir pasal mimpi yang aku dapat.aku rase macam nak list down je mimpi2 aku yang aku ingat sampai sekarang.
Ular
Dah 2x aku mimpi pasal ular.bukan ular kemetot tu.kalau kemetot,aku pukul je dah k.o.ni ular jenis macam anaconda tu.ada sekali ni,aku dapat mimpi ular masuk dalam badan orang.aku dapat mimpi ni mase aku kat hostel la.petang mase tu.memang menakutkan sebab orang tu macam kena rasuk,bertukar menjadi jelmaan ular.time tu,aku nampak darah je mengalir keluar kat mulut dia.lepas tu,tetiba aku nampak baby kecik kat sebelah orang jelmaan ular tu.kiut tu memang kiut.tapi sampai sekarang aku pikir,asal ade budak kecik ek.macam xde kaitan je.. -.-"
Hari nak kiamat
Mimpi ni dah banyak kali aku dapat.kalau terbangun tuh memang aku berpeluh satu badan.Tapi yang paling aku ingat mase kat matrik.waktu tu aku tido petang guk.aku mimpi mase tu aku ngan member aku kat atas bukit.kat kawasan matrik aku mase tu.senja.tetibe aku nampak kepulan2 awan yang sebijik macam kapal tentera.banyak lak tu.lepas tu,bukit2 kat kawasan tu tetibe runtuh secare slow motion.time tu aku nampak kat rekahan tu ade api yang menyala2.panas mase tu.lepas tu,aku pun terbangun..
kadang2 tu aku mimpi muke aku merekah,berdarah2.sebijik macam gambar yang aku edit before aku dapat mimpi tu.kebetulan ke??



erk..yang tu je la aku dapat ingat pun.yang lain tu mimpi merapu2 je.xyah cite pun xpe..hehe..oops!terlupa,petang tadi pun aku mimpi guk,mimpi orang bunuh diri.tembak kat kepale.meletup kepale orang tuh..ermm..pelik2 la mimpi aku ni.seram2 je.
nota jari kelingking : jangan tidur petang,xelok.lagi2 time nak maghrib.hehe..

No comments: