25 September 2009

Seronoknya Raya Kali Ni!


Raya dah pun tibe.tahun ni,aku dan family aku menuju ke Alor Setar,Kedah.Hometown mak aku.raye kali ni memang best sebab semua siblings mak aku balik,dari paklang aku sampai la ke paksu aku.semue ade.walaupun sepupu sepapat aku ade yang tak dapat menghadirkan diri raye kali ni,tapi meriah!lagi2 bila kak yani ade.bukan senang nak jumpe dia. =) and da best part is akhirnye aku dapat pegang kamera nikon!tapi bukan kepunyaan aku,kak yani yang punye.tunang dia bagi..hehe..tapi at least aku dapat pegang and gune.hehe..alang-alang aku dah on blog,aku upload sekali la gambar2 raye kat sini.







Gambar-gambar ni semua ditangkap oleh pakcik aku sendiri.followla blog beliau,MAT KEDAH.

Ni baru pagi raya pertama,dah happening kan..hehe.malam tu pulak,kak yani ajak aku,kak farhana,kak aisyah dan adik aku pergi ronda2 alor setar.sayangnye,kedai2 kat situ tutup.tak tau nak lepak mane dah.nak g lepak kat Star Walk,tutup.last2 g MCD,kak yani yang belanja.memang best.lepas tu,pergi Menara Alor Setar.snap2 gambar.dah tu je tempat yang aku rase bukak pada malam tu. -.-"









banyak lagi gambar.tapi xkan nak bubuh semue..hehe..
lain mase,aku upload lagi ok?thanks to all!aku seronok sekali !

No comments: