16 December 2009

Black and White Contest

Rude Awakening : Dalam erti kate laen,foto hitam putih ^.^


Oh2,contest ini telah menarik hatiku untuk sertai juge.Walaupun aku tak berape ok dalam menghasilkan foto dalam hitam dan putih,tapi aku teringin nak mencuba.So sesape yang berminat,sila lah menekan link ini fotograf .
So,inilah gambar yang ingin aku persembahkan pade juri.hehe..

Itu saje! ^0^

8 comments:

zack zukhairi said...

ok zack. sile angkat bendera putih itu.

Nova Imoet said...

model kakinya sapa tu...
bagus ya....

Emora Valeria said...

nape zack berkate sedemikian rupa? -.-' ku tidak pasti.hehe
Nova:tanye empunya badan.

Fairosza said...

ish ada gambar apa kt belakangnye tuh..(hehe takut x?)
btw,tq pendapat pasal blog sy.tp rasanya apa widget kt situ yg tak perlu tu?

Teyn said...

comel.. =)

iszee ツ said...

gudluck sis! ;)

muhdadnen said...

gmbr takde org boleh ke?

Eyriqazz said...

fuh,cam tgh layan jiwang je..hehehe

http://eyriqazz.blogspot.com/