06 December 2009

Petang di pantai..Seronok...

Rude Awakening : Boleh ke aku nak tukar name handphone aku Nikon?Haha..
Alhamdulillah,cuace di Lumut pade petang tadi sangat baik.tak hujan.So,memandangkan abah dah janji dengan adik aku nak ke pantai Teluk Batik,kami sefamily bersame dengan nenek pun pergi.Aku tak mandi pun,just tangkap gambar saje.Ibu dengan Safwan berjoging di taman berdekatan.Abah dengan adik aku,Syazwan je yang mandi.Rugi tak mandi tadi sebab air laut tengah pasang.huhu.. -.-' tapi best la,aku dapat tengok ramai orang.Dengan bagai2 ragam.Satu je yang tak lea blah,ade juge yang nak be'romantik' lak.Nasib pasangan yang berselindung bawah payung tu Cina,kalau Melayu,aku dah snap dah photo.haha!Huish,tak baiklah anda ni Emora.haha!Ni la gambar2 yang sempat aku snap.Bukan aku saje,adik aku-Safwan dan Syazwan juge membantu dalam mensnap gambar2 nie.
-->Keadaan di pantai.Sangat best!
 
-->Kuda!Model yang duduk atas kuda aku tak kenal.huhu.. -.-'

 
-->Dari atas:Aku sendiri,Safwan dan Syazwan.

-->Nenekku di belakangku..hehe..
-->Family aku.. =)
-->Aku tau aku nampak macam budak2 nak main buih sabun. -.-'
Sejurus lepas lepak di pantai,kami sefamily menuju ke Pulau Marine or lebih dikenali sebagai Marine Island yang tak jauh dari Teluk Batik.Satu lagi tempat yang sangat lawa dan sesuai untuk mensnap gambar!
-->Dari kaca mata kereta abah,dan di bawah pule gambar pemandangan dari Jetty Complex di Marine Island.
-->Buih sabun!
Hehe.Yang pasti aku gembira dapat spend time dengan family aku yang aku sayang sangat!
Nota Jari Kelingking : Maaf jike ade gambar yang kurang lawa.hehe.

No comments: