06 December 2009

Comelnya badges ni!

Rude Awakening:Family is my everything
Semalam kami sefamily membawa nenek berjalan-jalan di sekitar Lumut.Yela,dah bertahun-tahun nenek tak datang Lumut.So,malam tu ibu dan abah decide nak bawak kami berjalan.Before that,kami singgah di Restoran Anggerik,makan jap.Aku nak snap gambar makanan tapi malas la.So,takde la gambar makanan aku nak tunjuk.hehe.. =)
After that,kami pun menuju ke waterfront Lumut.Memang seronok kalau lepak kat Lumut pada waktu malam.Time tu guk ade booth-booth jual barang-barang yang murah.Ade satu booth ni menarik perhatian aku.sebab banyak jual badges-badges yang tersangatla comel!Takkan nak tengok je kan..Aku pun ape lagi,dengan kuase camera handphone aku yang satu,aku pun snap la gambar.Dan inilah hasilnye...
 
-->Badges yang terlampau comel!!Of course aku beli untuk diri aku sendiri.hehe..


-->Yang badge satu Malaysia tu ibu suruh beli.Ibu cakap patriotik la sikit. -.-' Nasib baik design lawa.
Lepas tu,aku singgah kat booth yang jual banyak sticker kereta.Maybe takdir kut,terjumpe la rakan sekolah menengah aku,Nazlin.Memang dia nampak lain dari biase,makin lawa. =) Aku je yang makin chubby.. -.-'


-->Gambar sticker tu adik aku tangkap.hehe..
Lepas tu,barula pergi waterfront yang tak jauh dari tempat booth tu.Lawa sangat pemandangan malam tu.Budak kecik tengah main buih sabun,budak remaja sedang lepak-lepak,family.Macam-macam orang dan ragam aku tengok.Kalau ade camera Nikon kan best.bole snap gambar buih sabun terbang. -.-' nak snap pakai camera handphone mane nampak.huhu...
-->Ni je la yang sempat aku tangkap..huhu..And ni la yang terjadi bile dah addicted,dah kempunan sangat nak camera Nikon.


 
P/S:Boleh tak sape-sape yang baik hati belikan saye hadiah Nikon?

No comments: