12 December 2009

Seharian di Lost World of Tambun

Rude Awakening : Aku makin hari makin tembam teramat.tak kesah ah.haha!
Post ini sepatutnye dipost pade hari Khamis yang lalu.Memandangkan photo2 tak ditransfer lagi ke pendrive aku pade ketika itu,so agak lambat untuk aku mengepost entry ini.Oh2,sungguh seronok bermain air.!Release ketensionan diri selain dapat mengusha lifeguard2 yang hensem lagi sasa.haha..tapi aku tak heran. =p
Photo2 banyak telah disnap oleh abah aku menggunakan kamera digital.Aku tak berani nak bawak masuk hp.bukan reti jage pun.haha.!So,inilah hasilnye.!Takde edit2.Sebab  dah cool dah.hehe.

Selamat datang ke Lost World of Tambun! =)


Kolam air panas.Tapi sejuk je. -.-'


Aku tukang bawak pelampung.

Keletihan.Takleh rendam sangat,batuk tak ok lagi.huhu..


Kolam belakang rumah.haha! XD yang pakai shade tu abah aku.

Splash! XD
Tuh je la yang boleh aku kongsikan bersame.Banyak photo aku agak buruk,sebab tu tak banyak letak.hehe..

No comments: