12 December 2009

Zoom ke zaman dulu!

Rude Awakening : Dah 19 tahun aku hidup.Alhamdulillah..
Pagi tadi abah meredah almari kat tingkat atas yang penuh dengan album2 photo lame family.Best o tengok photo2 lame,dari photo aku mase kecik,photo parents aku mase dekat U n macam2 lagi.So,abah decide nak scan kembali semua photo ni masuk ke dalam komputer.Aku dengan rase syoknye pun transfer2 la photo2 yang telah discan ke pendrive untuk dijadikan entry post pade hari ni. =)
 -->Ni ibu dan abah aku mase zaman U.
-->Aku didukung oleh ibu.hehe..


-->Mase ni umur aku 4 tahun.Sape2 yang pandai,carilah aku yang mane satu.hehe..
-->Umur 6 tahun.Gigi rongak.haha!Aku nampak teramat boyish mase nie. -.-'
-->Rambut aku cam tempurung kelapa da..hehe..Ni bersame dengan sepupu aku di Sarawak.
-->Tahun 2000.Dengan adik aku ketiga.
 
-->Bersama adik aku kedua.Kat taman buaya,Melaka.
-->Family aku pada tahun 2000.Berbeza dengan gambar sekarang.
-->1999.Berskirt!
-->-.-' Abahku kate macam orang Afrika.Gelap seh..tahun 1998.
-->Aku yang kecik sekali.berbaju oren tuh ibuku.
-->aku dipeluk oleh paksuku!hehe..baju biru satu lagi pakcik ku.yang lain sepupu.
Hehe..tamat sudah.So,inilah aku yang sekarang.Berbeza ke same macam dulu?Anda yang menentukan.hehe.
 
-Tamat-

No comments: