14 December 2009

Bila kebosanan melanda..snap2!

Rude Awakening : Hobi aku sudah berubah. =)
Snap2 lagi!Lokasi di kawasan halaman rumah aku sendiri.Gadget aku mestilah handphone Sony Erricsson C510a.Tapi sayangnye aku tak jumpe2 binatang yang dinamakan siput babi.Teringin nak snap photo siput babi.Mesti comel!(Kepelikan sudah mula menjelma.haha!)

-->Golf itu.Photo ini cuma diedit dengan hanye sharp image dan film effect
 
-->Bunga itu.Photo ini tidak diedit.

-->Bunga lagi.Juga menggunakan sharp image dan film effect.Edit tidak begitu ketara

-->Seliparku.Film effect dan sharp image

-->Bunga kertas.Sharp image dan film effect sahaje

-->Berduri.Juga menggunakan sharp image dan film effect
Yang paling penting,aku menggunakan sudut yang terbaik dalam setiap photo yang disnap.Tapi tak arif lagi dalam bab sudut.Hehe.Itu sahaje ^.^

No comments: