14 December 2009

Blur sebentar..

Rude Awakening : Title entry nak bubuh ape eh...? (blur sebentar)
Oh hari ini hari yang membosankan..lagi.
T___T
...Blur kembali...
Tak tau nak taip ape dalam entry kali ni
So dalam keadaan yang bosan,aku pun menggeledah folder foto
Oh aku baru perasan,aku lupe nak post entry 'Sehari bersame Bestieku'
...Heee..
Post malam nantilah
Sekarang aku tiada mood mau mengedit foto2 yang ade.Ugh,agak memenatkan jiwa dan minda aku mengedit
walaupun duit topup aku masuk hasil kerja editan aku
^o^
Takyah habiskan duit ke topup dah.
Sebab dah jarang sangat menghabiskan kredit ke mesej dan call
Oh2,kau sudah berubah la Ra.Haha..
Dulunya aku seorang yang suke memboroskan kredit aku dengan mesej
24 hours memegang handphone
Kadang2 tido pun tak cukup
Tapi tuh dulu,zaman sekolah,zaman cinta monyet
Sekarang aku dah membuat transformasi diri tanpe disedari
Handphone suda jarang digunakan kecuali kalau ia berbunyi,nak gune kamera and dengar MP3
Tido lambat,bukan sebab handphone tapi laptop.haha.
And one important thing,aku tak tau nak mesej sape.sebab aku da bosan menaip mesej
Kalau orang mesej pun,aku balas dalam dua tiga mesej saje.hehe..
Kalau hal penting saje baru merajinkan diri untuk menaip ^.^
Tapi sunyi oh kalau sehari takde bunyik mesej masuk
Sedih je melihat folder mesej agak kosong.haha.
-Tak heranla-
-----------------------------------------------------------------
Semester 2 makin hampir.Dah prepare ke mind aku untuk kembali ke kuliah?
Dah kot -.-'
Hee...Geng aku disane,tunggula kemunculan aku yang baru.haha
(Ade ke geng?Ntahla.)
T_______T

No comments: