15 December 2009

Bersame Mujen =p

Rude Awakening : Janji tetap ku kotakan.hehe.
Aku penah berjanji di post bawah ni bahwa aku akan post entry sepetang bersame bestieku.hehe..Tuka title da.Bersame Mujen.'Oh2,Emora..Mujen tuh ape?',tanye salah seorang pengunjung blog yang aku sendiri reka dialognye.haha..Mujen tuh la bestie aku.Name sebetulnye Muzainah.Akulah yang mendesignkan nick dia menjadi Mujen.Melekat nick tuh sampai sekarang kot..haha..Sori ye Mujen,tapi sedap oh,sampai ramai member2 kita menggunakan nick ituh.hehe..Nak tau rupa Mujen aku?hehe..

Ni la Mujen.hehe..Kami dah berkawan rapat sejak form 5.Mase tuh,aku tak tau nak duduk ngan sape dalam kelas.Dia pun takde partner,so aku dan dia pun duduk sekali.Seronok kawan dengan budak yang satu kepala ngan aku.hehe..Dia la yang selalu berikan aku semangat kalau aku tengah susah,ade masalah.Aku rase selesa berkawan dengan dia.Mujen,kalau kau bace sekarang nie,aku nak kau tau yang aku bersyukur oh dapat jadi kawan kau.Sayang kau ketat2!
-----------------------------------------------------------------
So,memandangkan suda lame aku tak bertemu dengan dia,aku decide untuk hang out seharian dengan dia.Date berdua saje,hehe..Pukul 3 tuh,aku menuju ke rumah beliau dengan kereta kesayangan aku (act kereta abah aku,harap maklum) untuk mengangkut beliau dan terus menuju ke..mesin atm.hehe..amek duit dulu.Then terus ke mcd.Hang out kat situ sambil menikmati burger big mac.oh sedap sekali.Dia tetap seperti dulu,sangat suka menggelikan hati aku dengan lawak2 yang tak lea blah itu.Time tuh jugak la aku dan dia berkongsi cerita.Seronok oh..(tapi bukan bergosip ye.hehe).
-----------------------------------------------------------------
Lepas membuncitkan perut,kami pun decide mau ke Billion,saje window shoping..haha..Kat Manjung,belum muncul lagi JJ maupun Tesco.Billion dan Giant je la harapan kami. -.-' Bukan beli barang pun,tengok2 ajeh..hehe..Naik ke tingkat atas,menuju ke section teddy bear dan snap2!

 
Bear di situ comel oh.sape mau belikan untuk aku,raise your hand!hehe..takde ke?tak kesahla. ^o^
Lepas ke Billion,terus menuju ke pasar malam.Cadangnye aku nak beli tudung hitam je pun.sebab stok tudung hitam takde.huhu..
Sesampainye di parking lot Giant (Tumpang kereta di situh,maafkan saye cik Giant sebab tak singgah.),kami snap sebentar.hehe

Dalam kereta.aku tembam,aku tau.huhu..

Comot oh aku time nie.Berpeluh2 mase nie,panas terik.
-----------------------------------------------------------------
Panas terik ketika tuh,kami redah juge ke pasar petang(belum malam lagi ye,harap maklum)
Gerai ketika tuh ade yang baru nak bukak,ade yang dah lame bukak.Mase mencari gerai jual tudung,terserempak pulak si Syamil,budak kelas aku mase zaman menengah di gerai roti jala.Lepas tegur dia,dengan secara aku tak tau tak sengaje ke sengaje,sandal aku terkoyak.Nganga habis.Segannye aku.Dengan jalan yang agak tak betul,aku terus menarik Mujen mencari gerai selipar.Urgent oh!Nasib ade jual yang agak lawa sedikit dengan harge yang agak ok,aku terus beli.Sandal nganga aku?Amoi kate letak jeh kat situh.Erk,segan bertambah lagi.Da la terkoyak tahap gaban da aku tengok.Apela amoi tuh kate ye bile tengok sandal aku tuh -.-'
Dengan kuase selipar terbaruku,kami teruskan misi mencari gerai tudung.Punyela berlambak,satu pun takde jual.yang banyak tudung ekin mawi uh.Terus tak jadi beli -.-'
Sambil berjalan,snap lagi.hehe.

Soya!

Agak ramai mase tuh.

Aku suruh Mujen snap gambar petai sebab aku suke petai
-----------------------------------------------------------------
Penat berjalan,kami pulang ke rumah tepat jam 6.15 petang.Hoho,seronok dapat bersame dengan dia.nanti hang out lagi!^o^

No comments: