20 December 2009

Snap foto!

Rude Awakening : Bila hati rase tak tentu arah,cara ni la aku dapat lepas geram.
Snap foto!Hehe..petang tadi,lepas onlinekan diri aku selama 4 jam.rasenye la.Aku bukan tengok jam.hehe..Aku pun keluar sat.Kat halaman rumah je.hehe..Disebabkan hati aku cam nak tension je,aku cepat2 keluarkan handphone kesayangan aku,terus ke kamera mode dan snap je ape yang ade kat sekitar aku.Semua foto telah disnap sendiri sebab aku je yang pegang mase ni.hehe.
 
Batu2 yang telah dijadikan perhiasan di keliling pasu bunga
Ixora.Disnap di laman rumah

 
Pasu pecah di luar halaman rumah,tuh kaki aku.hee

Batu kat jalan depan rumah.aku susun.
 
Senja pun datang.Disnap di kawasan rumah aku.Foto bawah disnap di tingkat atas sekali kat rumah.
Tamat.Aku da tak kesah untuk tidak memiliki sebuah Nikon maupun Canon.sebab handphone aku da banyak bawak jasa dengan mensnap foto yang indah sekali.
(Tapi kalau ade kamera u,lagi tampan hidup aku.keh3)

4 comments:

teharadzuan said...

waahhh gler smart gambo2 nyeee

zack zukhairi said...

cam tak caya ni camera handphone. guna phone apa? lawa gmbar.

zella said...

cantik2 gambar....
talented!

Emora Valeria said...

zack:serius la hp..huhu
teha:maseh!
zella:trimass !