14 February 2010

Emo Pic Contest

Rude Awakening : Wah faveret aku!Thanks eh Biel!
Ahaha~Setelah lama menunggu kehadiran contest dari Nabiel, akhirnya keluar gak ye.Hey kalau tak terlambat,aku nak wish kat ang Selamat Hari Jadi yang ke-25.Dah tua! XD
-----------------------------------------------------------------
Nak join,klik link ini,Emo pic contest
Memandangkan suatu ketika dulu,aku sangat la asyik dengan photoshop saje,banyak foto aku yang berunsurkan emo+horror.Kalau korang usha,mesti serabut pale korang.Hehe..So,foto yang nak aku pertaruhkan kat sini ialah :
Sangatla amatur pada masa ini.
Jomla join bersama!

13 comments:

nina asri said...

laWA gila!
serius boleh menang kalo cmni.
go emora go
:)

Rara said...

nyna : thnx babe!!luv u!

Mrs Nurul said...

mmg berbakat dow..pastikan ko menang ;) hehehe

Nabiel said...

pehhh~ang srg jek calon nie~
leh laa ang bolot smua hdiah~hahaha:P

Rara said...

neon : maseh2! XD
biel : ahaha~lagy bagus.tpi xsyiok!huhu

Neo_matrixzz said...

smartnyeeee....

Rara said...

arigato~

Fazreen said...

wow..!! cun.. boleh menang ni.. takut plak saye nak joint contest nih..!! hehe..

(link blog kamu saya ambil dari blog yg buat contest tuh.. bang bil.. hehe~!! selamat bkenalan..)

Rara said...

g mie : masuk je..hehe...g pun foto ni editan zaman mule2 nk belajar edit =) salam kenalan juge!

zulhilmi said...

terbaekk!!

Rara said...

maseh zul!

Unknown said...

congrates mng first!!! :)

Rara said...

arigato fauzan =)