26 February 2010

Inilah jadinya.. -.-'

Rude Awakening : Wah kembali lagi idea ini!
Suasana petang ni senyap je.Budak2 rumah semua takde.Tinggal aku sorang2.So dengan semangat nak buat projek Autocad,aku pun bukak la segala parts dalam lampu suluh yang ade atas meja aku untuk membuat projek.Tetibe je ade chatter dari blog masuk YM.Mintak aku postkan entri tutorial photoshop.Aku nak je buat tapi keadaan tak mengizinkan.sebab banyak bunyik.Nanti rosak video tutorial.So,next time ye?
---------------------------------------------------------------------------
Nak dijadikan cerita,aku meminta bantuan dari Neo,memandangkan aku takde idea nak ajar ape untuk tutorial photoshop nanti.Beliau teringin nak edit background.So aku pun ajar beliau dengan menggunakan share screen di skype.Dari A sampai D aku ajar beliau.Foto aku guna semuanya foto aku.Last part tuh aku ajar camane nak buat muka horror.Foto aku jugak.Err...Aku main buat je foto ni.Tapi cam menakutkan ja.. -.-' Korang tengokla sendiri.
Sebelum diedit.Foto yang lame aku recycle balik jadi macam ni..
Ehe...Aku tak sengaja weh!
Tapi yang semestinya aku bukan peminat cerita versi seram.

20 comments:

joegrimjow said...

wohooo
serius ngeri ok

teka dan menang 10 pound
jom jom
;)

Rara said...

heee...maseh2~

ParkAir said...

wowww sungguh talented! nasib baek aku tak bukak blog ni time malam huhu..

Rara said...

ha'a la..kalau bukak blog ni malam2 best nie.hehe..xpe parkair.next tyme tengok time malam eh.

RizaL said...

comel la gmbr..hehehe

zulhilmi said...

serius awk ni memg hebat!

Rara said...

zul : maseh broo!

syera said...

seram but smart ! :)

Rara said...

syera : tq!anda kah yang minx request nak tutorial tuh?

PrinCe_TopEx said...

pehhh..
mmg gempak n ngeri la..
gyler r..

Rara said...

topex : maseh bro!

1tomyam said...

pergh..memang kreatif...leh tak nak belajar camner nak buat imej jadi cam kartun ngan photoshop?

Rara said...

tomyam..tuh xtaw g.tgh mencri tutorial camtuh

Amira Amin said...

Mak aih.. bleh x tido mlm la cm ni.. hehe..

Rara said...

mya : hehe...ala sori2~

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ said...

miahaha~

ganas!!

Rara said...

msti kak.saya sentiasa ganas!

syahira ariff said...

wahh waahh waahhh
sifffuuuuuuu!!
sila beri tunjuk ajar
huhuhu,tabik sama kamo0oo
hebat giler

emora,
nanti kummentlaa new entri sy
hee~
(^_____^)

Asfan Ash said...

ah ngkau sume gmba nak tuka jadik gmba antu~

jadik btol2 padan mke

Rara said...

syahira : hehe..tq..oke2 ^^

arc : aku taktau nape aku suke edit canni