18 April 2010

Hadiah untuk kalian.Nasib baik tengah bosan ^_^

Rude Awakening : Hujan wei~
Salam semua..
Sebelum tuh,aku nak mengucapkan takziah kepada keluarga arwah Achik Spin yang baru saje meninggal dunia.Al-Fatihah..
-------------------------------
AGENDA PERTAMA
Sekali lagi EV dilanda kebosanan walaupun hakikatnya final exam hanya di depan mata.

Kalau korang yang sudah lame mengenali aku,mesti korang dapat tangkap ape aku akan buat untuk hilangkan rase bosan nie..Hehe..Komfem ah Photoshop kesayangan bersama Photoscape. ^_^ Memandangkan member2 aku baru je mengsnap foto mereka melepak di Mekdi (tanpa aku =.='), aku terus mengedit foto2 yang telah diberi.Ternyata mereka cukup suke melihat hasilnya ^_^ 
APIEKIN

Hee..Ni roomate aku bersama kesayangan beliau.Aku suke foto2 nie.Sweet doe~

AISYAH DAN RAFIKA
Ternyata korang sentiasa melekat bersama.. ^_^

LIYANA
Ni disnap ketika keluar bersama semalam. ^_^
-------------
Ha tuh saje.Agenda kedua aku?Study la~Hamboi cik Ra sorang ni..Sudah lupa ka final exam tak habes lagi? ^_^/

8 comments:

Muhammad Safie said...

wow..cantik ar edit... gambar pun cun..

Emora Valeria said...

neo,simple edit.Dah tak sehebat dulu =.='

hack87 said...

Alamak! Rafika Hamid nampak gemok~!

Emora Valeria said...

Hey Naim..hempuk kang~!

Nabiel said...

wahhh~
santekkk~hehehe
gmbo memey xde ag?
ehehhee=P

Emora Valeria said...

biel,gambaq memeyh tadak.hamboi..gatai~

ParkAir said...

oit2 study2.. ;P

Emora Valeria said...

parkair : tengah study la nie..hehe...