17 May 2010

Kampungku,kampungmu?

Rude Awakening :Bertolak dari Kedah pukul 5 petang.Sampai Manjung pukul 11 malam.Smart..
Salam semua..
Akhirnya sudah tamat percutian pendek aku kat kampung.Stress2 yang aku pendam ni pun dah makin takde.Aku cukup suka lepak2 kat kampung.Sejuk je hati ni tengok pemandangan kampung,walaupun sawah depan rumah nenek aku tak menghijau lagi sebab tak tertanam lagi padinya. ^_^ Aku taknak banyak berceloteh dalam entri kali ni,so aku nak selitkan beberapa foto yang sempat aku snap dengan kamera handphone S.E C510a
---------------------
AGENDA UTAMA
Kampungku
Yang berair tu sebenarnya sawah padi.Tak tertanam lagi.
Buaian depan rumah nenek aku yang selalu aku lepak nak hilangkan tekanan
Pokok mangga. ^_^
Kat kampung tak sah kalau takde pokok kelapa.Ni buah kelapa yang dah nazak.
Ni kucing kesayangan nenek aku.Sedap je beliau tidur.
Bunga yang bukan tanaman nenek aku ^_^
Pagar yang dah berkarat.Nampak karat tapi bagi aku lawa 
----------------
Ade lagi tapi aku rasa aku upload kat FB je la ^_^
Takde DSLR,HP pun oke ma.. ^_^

Setiap manusia mesti ade konflik masing-masing

8 comments:

Muhammad Safie said...

nak balik kampung jugak...tapi xde kampung sedey..pinjam kampung leh x...

=)

SweetyMui2 said...

ev..gua syak kucing tu mati..kekeke

Emora Valeria said...

neo,sile2.hehe..boleh dipinjam.hehe..
mui2,sampai aty mu.kucing tuh tidor la..haha

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

waa.. cantek2 pice.. nak balik kg laa..

Nabiel said...

manyak santek arr lu pnye pic~
hehehe~
hp ape pki?aku nk beli!!=P

Emora Valeria said...

Biel,aku dah statekan jenis hp aku kat atas tuh.ang tak pasan eh..hehe..s.e c510a

Raybond said...

cantik gambar.. pakai handphone jew tu ek?? ke dah edit??

Emora Valeria said...

hehe...hp je..yg blur2 tuh sume non edit. bgi naek kaler je ^_^