04 May 2010

Rindu sangat ke ni....

Rude Awakening : Yes dah balik!
Salam semua..
Akhirnya tanggal 4 Mei 2010,jasad dan jiwa aku sampai juga ke rumah. ^_^ Melaka sudah pergi,Perak datang mari.Dua bulan la aku tak jumpa kawan,dua bulan la aku tak jumpa MBMB kesayangan,dua bulan lah aku tak jenguk kampus.Huhu..Takpe Melaka,tunggu aku ye.Dua bulan je.. ^_^


Tapi aku tak sangka ade yang tak sampai hati tengok aku pergi,sampai beliau sanggup ikut aku balik ke Perak.Tapi serius,aku tak suka beliau ikut,sebab aku benci beliau teramat sangat.Tapi napelah beliau sanggup menggadaikan nyawa beliau sendiri semata2 nak ikut aku balik..Hujan lebat pun sanggup lagi ikut..Hebat~
Korang nampak tak ape yang melekat kat side mirror kereta abah aku?
Oke aku memang kenal beliau sebab beliau selalu main kejar2 kat bilik hostel aku. -.-'
Bila masa lak kau curik2 naik kereta ni cicak?
.
.
.
Tengok foto je aku dah rase geli giler.Aku tak suka cicak la.
Tapi akhirnya beliau mati juga di jalan raya.
Sekian~

8 comments:

ParkAir said...

wahaha macam iklan minyak pelincir cicak tu pulak..

n@m@n said...

http://naman0807.blogspot.com/2009/11/johnkita-berkongsi-bumi-allah.html

kebetulan sama macam cerita kat atas..cicak oh cicak

Emora Valeria said...

terimass naman ! ^_^ terjah ke sana!
parkair,taw xpe.melekat dari melaka sampai perak.

dayangredzuan said...

ala comey nye..cicak tu..wakaka
cicak nk balik rumh gak

Emora Valeria said...

Tapi dayang..rumah dye kat melaka..bukan perak...huhu

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

ok yang aku perasan,eh apsal boleh ambik gambar waktu memandu nie?bahaya wooo

Muhammad Safie said...

ghupe cicak tu x macam cicak biase ar..nampak agak menggelikan..

tapi ending nye dia mati..sadis nye perjuangan dia..

Emora Valeria said...

MFJ,aku yang snap ah.yang bawak kete abah aku da..hehe...

Neo,tau xpe..huhu..sape suro ikut balik..kan mati camtuh je..