02 May 2010

Shooting bersama Iman~Fakta utama,aku tetap tembam -.-''

Rude Awakening : Ah,satu paper je lagi...
Salam semua..
Ye aku tau aku tak habis paper lagi,so tolong jangan bagi aku jeles ye kepada yang sudah habis paper.Harap maklum ^_^
Oke aku teramat tension dalam beberapa hari ni sebab masalah2 yang tak dapat dielakkan.Mintak maaf jikalau aku tetibe senyap je untuk beberapa hari ni ok ? ^_^ 
------------------
AGENDA UTAMA
Snapshot bersama Iman
Hajat hati untuk membantu beliau melaksanakan final project yang berkaitan dengan fotografi akhirnya terlaksana.Ye muka aku bukan muka model,tapi aku tetap teruskan juga.Janji siap untuk beliau hantar sebagai hasilnya ^_^ Bersama roomate aku juge,inilah hasilnya.Editan foto ini disponsor habis oleh aku sendiri =p
Taman Seribu Bunga ~
Woosh!
Snap oleh aku ^_^ Roomateku~

Dataran Pahlawan
Tangga A Famosa
Faveret Shot
^_^
Banyak lagi foto tapi takleh la nak letak semua.Miahaha~
------------------------------
Snap2 gak,stadi aku tetap laksanakan.Doakan aku untuk paper esok ya. ^_^ Arigato~

P/s : Khas untuk gadis2 yang terserempak dengan kami di DP hari tu.Jangan sebab rupa paras anda yang perasan lawa itu ,anda nak pandang kami ni dari atas sampai bawah macam kami ni takde rupa langsung ok?Hebat sangat ke anda untuk melihat kami sampai begitu sekali?

7 comments:

Muhammad Safie said...

oh2...smart ar snap...

Emora Valeria said...

trimass neo~ ^_^

Mr Rulez said...

nie rupenya emora..dah lm cari2..yg slalu lepak dekat kapet 2 kn..hek3

nie boleh tlg snap skli gmbr bulat ekk..;)

tp..nk nmpk krus tau..hoho

Emora Valeria said...

MR : hehe...ni la emora..yep2..kapet GB itu.hehe..
boleh je ^_^ komfem kurus.

PrinCe_TopEx said...

cntik pix2 yg disnap n diedit tu..
mmg cntikk!!

Nabiel said...

bdk nie tension pn~
mke ttp menten cute!hehehe=P
suke ar tuh~

Emora Valeria said...

thanx topex ~!
biel,aku tension,tapi tyme pose takkan nak buat muke buruk..hehe..tq~