12 June 2010

Sabun warna warni tak wujud ye.

Rude Awakening : Sampai bila boleh tahan
Salam semua..
Hari kedua FIFA cawan dunia.Oke aku sekali lagi tak teruja masuknya hari kedua.Satu je aku nak tau.Bila Brazil nak beraksi kat padang?Aku tak ingat jadual perlawanan.Huhu.. =='
Pagi tadi tekanan bermula lagi.Oh bukan sebab pelajaran,semester tiga tak on lagi.Aku tertekan dengan benda lain.Menyampah aku tengok air mata menitik jatuh ke lantai bilik sepupu aku satu demi satu sebab benda ni.Tapi takpe.Selagi aku mampu bertahan,aku tahan dan diam.
Ah aku dah menyimpang dari tujuan sebenar entri.
-------------------------------
AGENDA UTAMA
Tertekan=Photoshop
Bila tertekan,aku berphotoshop.So kalau korang nak aku edit gambar,bagi aku tertekan atau marah.Komfem2 muncul gambar edit yang baru.
Kali ni aku tak guna gambar orang.Aku guna gambar kereta abah yang aku snap pagi tadi tepat jam 9 dengan gambar sabun cuci kereta semalam.

Yang ni sah2 aku edit warna dia.Jangan pi cari lak sabun cuci kereta warna warni camni.Komfem tak jumpa.
Sejak2 ni aku cukup suka edit HDR.Senang,tak banyak keja,tak banyak pakai layer.
Entri pendek sebab semalam dah kasi entri panjang. ^_^

11 comments:

Farid Haron said...

:) lawa gmbr

Tengku Mann said...

waaaa...bagus2(nape aku x hebat camni)...

Muhammad Safie said...

wow...kete per tu..nak sebijik..

Emora Valeria said...

terima kasih ^_^

Emora Valeria said...

mau ka incik neo? ^_^

Muhammad Safie said...

mau2...nk sebijik je..

Emora Valeria said...

==' sebijik ye..hehe..bagi duet dulu.

Anonymous said...

tk cantik lh edit buat HDR. nampak mengarut :/

Emora Valeria said...

ai mengarut ke?Tengok oke je dari sudut pandangan mata.Sapekah anda wahai anonymous?

Tengku Mann said...

ok apa....sapa kata mengarut ni....panas2..

Emora Valeria said...

mann,taktau.ate name pun anonymous.hehe