08 August 2010

Tahniah sahabatku ^_^

Rude Awakening : Dua tahun lagi..
Salam semua..
Hari semalam ternyata sangat penat.Dah macam orang bekerja tahap kesibukan aku semalam.Bukan sibuk belajar,tapi sibuk ke sana ke mari.Tutorial yang berlambak pun tak terbuat lagi =='
Oh memandangkan hari semalam merupakan hari Konvo,aku nak selitkan sekalung tahniah kepada kawan sekelas,Alen kerana telah mendapat penganugerahan Anugerah Naib Canselor. ^_________^
Alen,lepas ni kita belajar sama2 kat library ye! Sila beri tunjuk ajar sifu !

Semalam itu hari gembira untuk dia
Semalam itu hari bersejarah buatnya
Apa yang aku boleh buat,hanya senyuman di muka
Kerana kejayaan itu adalah kejayaan untuk dikongsi bersama

Dia tak kenal erti penat maupun letih walau seinci
Melihatkan dia selalu belajar di library 
Ternyata segala usaha memberikan hasil
Bilamana sijil Anugerah NC tersemat erat di genggaman diri

Kepada Alen,aku nak ucapkan syabas tak terkira
Kerana mendapat takhta anugerah itu untuk kali pertama
Teruskan usaha wahai sahabat
Selagi berusaha,selagi itu kamu berjaya

Penganugerahan kepada dia itu aku jadikan semangat
Untuk aku belajar dengan sepenuh hati selepas ini
Teringin juga nak memegang pingat sendiri
Nak banggakan ibu,abah dan juga famili
 Dah terbayang dah dua tahun akan datang..Camnilah aku pakai jubah nak graduate nanti.
=='
Perlukan ketinggian2...

6 comments:

Nabiel said...

kasi up sket ketinggian ko ra~hehehe
nway, insyallah ko akn dpt tuh nti~hehehe

afiff edogawa said...

comel ^_^
kita convo sama2 ek... :P

Tengku Mann said...

amin...semoga impian yg diharapkan tercapai...

benar apa yg dikhabarkan...mmm.mmg rendah la..^_^

RastaMat said...

Kite grade taon depanla afif dodol...
Ke ko nak extend??
bagosla..
takdela menyemak aku tengok muke ko kat dalam kelas..
wakakakakaka...

oReNdeViL'89 said...

pakai high heels! hhahahah~ weik! awat pakai awl sgt..x syok ar..huuu~

Emora Valeria said...

haha..ema,takpe..aku pakai sebab taktau aku ni hidup lame ke tak.