13 October 2010

Dari kacamata Hazelku

Rude Awakening : Manusia sekarang pelik-pelik.Termasuk aku.
Salam semua..
Hati semakin hari semakin tenang.
Taktau nape.Mungkin hati nak prepare siap-siap untuk test yang akan datang dan final yang akan menjelang.
Bagus jugak.
Tapi kadang-kadang risau.Mau tenang sangat,sampai lupa nak kasi tekanan kat diri untuk berusaha.
Bahaya jugak tu.


Sudah lama aku tak mengisi masa berphotoshop.
Masa ni memang sesuai sebab otak aku dah semacam penat nak menelan formula yang bertubi-tubi dari subjek berlainan.
Semua snapshot ini diambil dari versi kamera Hazel ^_^
Sebelum dan Selepas ^_^ 
Sebelum dan Selepas ^_^
Sekali sekala dua kala aku letak gambar sendiri.^_^

Makin lama makin simple gila aku edit.Camane ni..
Nanti la mintak tolong ajar dari anak murid yang lagi advance. =='

P/s : Senyum ikhlas ye ^_^



4 comments:

Ciklinn said...

caiyok2 cantik gamabr2 tu... akak ni ntah bila nak cantik amik gambar huhuhuh

salam kenal dari ciklinn yer

Rara said...

terimakasih kak ^_^

Tengku Mann said...

saya ingat coklat hazel apa la yg ra selalu sebut..rupa2nya kamera..hahaha

Rara said...

hehe..handphone la. ^_^