03 October 2010

Kisah empat gadis ini..

Rude Awakening : Ubat selsema ni.. =='
Salam semua..
Jam dah tunjuk pukul 3.21 pagi.Aku tak boleh tidur.Makan ubat selsema punya pasal.Hurh..Gile kuat efek dia.Dari simptom lepas makan mesti tertidur,jadi tak tertidur terus sebab dah lalok over sangat.
Last-last bukak laptop,online sambil stadi material.Tuh pun niat nak kasi mengantuk balik ni.Terbaik habis.
Agak-agak pagi buta camni,aku teringin la nak contribute entri ni untuk ..
Mari aku cerita,kisah empat dara jelita
Yang tak pernah berpisah sejak sem dua rasanya
Mungkin dah takdir kut kami bersama
Suka dan duka sekali pun,kami tetap setia bersama

Gadis berselendang manis ini ku gelar Si Cun
Yang selalu membuatkan hari-hari aku ceria di sampingnya
Trademark bergaya semestinya selendang
Membuatkan orang di sekeliling terpana melihat beliau
Bukan main-main,tapi kenyataan

Gadis ini tak pernah tinggal aku di kala susah
Sakit ke sedih,selalu ada bersama
Kalau dia takda,rasa kosong je jiwa

Gadis berlesung pipit ini 
Punyai identiti tersendiri
Senyum nampak gigi,nampak sweet di hati
Hai Cik Rafika,terima kasih beribu kali
Sebabkan kau,aku tersenyum dan gembira setiap hari ^_^


Gadis berselendang kedua ni ku gelar Si Comel
Yang suka bergambar tak kira masa
Bawak Vivvy hitam sebagai pengangkutan utama
Kalau balik Muar,sah-sah kami tak kemana

Si gadis ini
Sangat comel perwatakannya
Ada masa dia ok,tapi kadangkala blur juga
Tapi itu yang membuatkan si dia ini comel dari sudut pandangan mata
Cik Aisyah sayang,tanpamu tak lengkap isi hidupku =)




Gadis berselendang ketiga pula ku gelar Si Kecil
Paling comel dalam kami berempat
Bila nak tidur,Si Stitchy jadi peneman
Tapi jangan anggap dia yang paling lemah

Gadis cantik ini
Punyai perwatakan berjiwa tegas dan berdikari tinggi
Nampak je kecil,tapi hati banyak tegas
Oh Cik Ekin,sayang kamu forever ^_^


Gadis terakhir ini semestinya aku
Digelar oleh mereka di atas ini Si Manja
Walaupun aku tak pasti tang mana
Ha takpe janji mereka sayang sama saya

Aku ini
Beperwatakan jiwa yang sinis
Kadangkala suka membuat orang sakit hati
Ini pengakuan jujur,tak percaya sila tanya musuh aku

Aku ini
Mudah untuk meminta maaf,dan mudah untuk memaafkan
Tapi jangan mudah untuk berkata,'Hey budak ini senang untuk dipijak kepala'
Sebab aku jenis berdiam,tak mudah nak melatah

Dah cukuplah cerita pasal empat gadis jelita
Eh tak,kami tak perasan,sekadar untuk menyedapkan bicara
Kalau ade di luar sana yang terasa kami gedik ke apa
Tengok diri sendiri dulu,baru buka mulut membidaskan kata

Kepada tiga gadis yang selalu bersama denganku
Aku sayang ketiga-tiga kamu
Peace,no war.Wink! ^_^

5 comments:

Nabiel said...

awat ang manja?
hahaha..yg ak tau ang cpt gelak ade~hahaha..=P

p/s : kim slm kt kwn ang yg no 1 wey~=P

Emora Valeria said...

ahaha..mana aku tau.ye2 aku kem salam dah ^_^

Raybond said...

huhu.. best frenz la nie ek.. bgs2.. =)
semoga kekal ke akhir hayat.. =)

hilman.fikry said...

thanks ev. awak pun, teruskan bekarya. =D

Emora Valeria said...

terima kasih semua ^_^