01 October 2010

Kita ni ibarat cawan awak. ^_^

Rude Awakening : Hari ini..
Salam semua..
Hari ni aku rasakan nasib yang baik itu tak terkena kat aku hari ni.Dari pagi tadi sampai sekarang.Dengan suhu badan yang tiba-tiba naik mendadak.Sakit apekah ini? =='
Kali ni biarlah aku buat entri pendek bersama gambar.
Gambar objek aku ini diambil dengan Hazel Sony Ericsson.
Aku rasa DSLR tuh nanti-nanti la. ^_^
Kasut ini banyak berguna.Saya suka ^_^
Ni One-one dan Win-win.Saya sayang mereka
Cawan ini ibarat..
Awak..
Sempena gambar cawan Jusco di atas itu,saya teringat kat awak.
Awak..
Saya minta maaf kalau diri saya ini kadangkala degil macam budak kecil.
Awak..
Saya minta maaf kalau saya kadangkala tak dengar apa awak nasihatkan.
Tapi dalam diam,saya cuba mendengar.

Awak..
Kita ini ibarat cawan di atas kan.
Satu pendek,satu tinggi.
Macam awak dengan saya lah.
Awak gelak bila saya cakap begini.
Saya tau kadang-kadang perangai saya pelik.
Tapi saya tau dalam diam saya sayang awak.

Awak..
Kalau saya rindu,saya nyanyikan lagu Baldu Biru.
Takpun lagu Sang Mantan yang awak selalu nyanyikan.
Walaupun saya tau lirik tuh tak kena langsung dengan kita.
Tapi awak nyanyi sedap.Nyanyi lagu tu,teringat awak.
Macam mana tu?

Awak..
Kadang-kadang tengok bulan je dah teringat awak.
Bulan mengambang penuh kat langit,mesti ingat awak.
Awak saje je nak bagi saya rindu sekuat hati.

Awak..
Entri ni khas untuk awak.
Tanda saya minta maaf,dan tanda saya rindu awak.
Walaupun awak balik dua hari je.
Apela saya ni.
Gambar si dia =)


Awak..
Terima kasih atas segala-galanya.
Awak buat saya gembira.
Awak tak pernah keluarkan kata-kata yang menyakitkan hati.
Awak selalu hiasi bicara awak dengan saya dengan gelak tawa.
Saya sayang awak.Tu saja yang saya mampu lafazkan.

2 comments:

sonnet™ said...

seronok cik rara kite
dalam hati ada taman , dalam taman ada teman
muge berbahagia :)

Emora Valeria said...

hehe..tq sonnet.. ^_^