28 September 2010

Aku dah kekok la..

Rude Awakening : For God Sake lah..
Salam semua..
Sakit kepala melihat satu list yang melekat kat board dinding belajar.

Material Subject
Assignment secara individu.Expired Jumaat depan.
Case Study secara kumpulan.Expired mungkin minggu akan datang.(Tak lama dah.)
Kuiz 3 dan test 2.(Yes aku tak prepare lagi.Damn.)

Numerical Method Subject
Assignment kumpulan.Oke rileks dulu.(Lambat lagi nak hantar.)
Test dua minggu akan datang.

Process Subject
Report projek marble.Submit by next week.
Kuiz.(Again a?)

Tech Com Subject
Slide show untuk presentation.
Report for presentation.(Undone yet)

Thermofluid Subject
Presentation.Thank god lambat sikit.

Oke ini bertambah serius.Lagi 5 minggu nak menjelang final,tapi makin bertimbun kerja.Patutlah aku goyang kaki masa cuti raya.Orang lain semua sibuk menelaah assignment,aku sibuk menelaah lontong.
Terbaik.

Semester ni aku dah mula belajar balik bahasa inggeris.Ye,berbalik kepada basic aku rasa.Tapi naik sikit level dari level sekolah menengah.
Baru pagi tadi aku belajar tenses.Ah mungkin korang yang cukup arif berbahasa inggeris rasa senang gila.
Jangan sebut-sebut tentang MUET.Aku MUET dapat band * pun sekadar nasib.Alhamdulillah.
Cukup jujur aku katakan,aku dah tak reti nak berbahasa inggeris,tak kisah la dari segi nak berkarangan ke bersyair ke..Tak pun nak tulis status kat FB.

Tapi aku rasa BM aku pun dah macam tunggang terbalik dah ni.

Kalau ada dari budak kelas aku yang membaca,ni statement jujur dari aku sendiri.
Jangan tanya aku sangat pasal BI.Aku dah kekok dah weh. T_T

P/s : I can't think straight right now.Eh betul ke ayat aku?

No comments: