09 May 2011

Hari pertama masuk kerja... =p

Sempat lagi snap gambar

Hari pertama masuk kerja tanpa elaun mahupun gaji,sekadar percuma,hanya penat lelah je jadi peneman..
Dem,penat.
Nah kau baru je praktikal dalam kampus ni. ==' Belum lagi masuk alam kerja betul mahupun paling koman pun praktikal kat luar.
Hari pertama praktikal dalam kampus duk mengadap elektrik.Subjek yang paling aku tak suka walaupun senang je sebenarnya sebab aku tak suka pegang komponen dan wayar sebab terlalu kecik.
Oke aku taip non stop tanpa full stop.

Hasil kerja seni saya..eh bukan.Hasil kerja seni kawan sekelas saya =p Lawa kan.

Hari ni hanya sekadar belajar nak pasang relay circuit yang boleh dikatakan basic.Tapi entah,aku still tak reti lagi nak baca diagram circuit since sekolah menengah lagi =='
Memang lah aku tak ditakdirkan untuk belajar elektrik.
Esok dah masuk hari bersama motor starter.Dem3 =='

No comments: