30 January 2012

... at least aku tak..

Duduk rumah,aku rasa biar aku tak makan sangat pun takpe.
Cukup la sekadar kurangkan buncit je.
Paling koman pun,1 kg?

Yelah, dah ramai sangat kata aku ni kuat makan.
Ye,aku perasan.
Tapi gaya macam aku dah naik 10 kg.

Ye,aku memang suka pun.
Suka orang kata aku dah gemuk.
Suka.. Suka sangat.

Tak percaya? Kau try la tanya jasad aku.
Mesti dijawab, eh memang. Memang dah berat.
Tak kisah pun. Tak kisah.
Apedehal? *bak kata orang

Cuba kau tanya hati aku.
Mau merengek. Mau nak menjerit.
Ye gurau realiti, macam biasa
Ye aku tahu. 
Aku tak terasa pun. Hati aku yang terasa.

Hati,sape yang tahu. Macam kau boleh tengok hati aku macam mana.
Aku tau aku dah naik berat. Tak perlu ingatkan.
Tolonglah paham.
Itu hati aku yang bersuara.

At least aku tak anorexia. Cukup. Tutup cerita.

2 comments:

ayanuts said...

pernah juga ada dalam situasi ni..memg depress juga kadg2..

yad'z said...

juz be ur self.... =)