03 August 2009

Wii... =p

Wii???what is that word? XD
Most of you might know what is wii,but some of you don't ryte?..hehe..is not a word to express your feelings.
this is a simple device to play games without even touching your keyboard or joystick.
my lil brother wanted me to put it on my blog,so here it is!wiii!



it's fun to play with it! XD





02 August 2009

Tempat Aku sambung belajar,UTeM


Nak tgk x tempat aku belajar,kediaman aku,tempat aku selalu makan2.hehe..gambar2 nie aku snap masa aku tengah boring2..aku nak gak promote U aku.hehe..bangga jadi student UTeM.



Tempat tinggal aku da..sebelah blok lelaki.hehe..
kediaman aku di luar kampus.dekat dengan kedai2.


Ni tempat aku selalu gile makan,sri pantai timur. menu utama aku kat sini,nasi ikan 3 rasa

ni lah kawasan UTeM dari pandangan atas.time ni aku sedang tunggu nak masuk lab kt bangunan fakulti FKEKK.



ni kafeteria 1 di kawasan FKEKK.tempat ni gak tempat aku menunggu bas nak balik.part yang aku paling xsuke sebb kne berebut.huhu..


Ini lak bangunan FKE,fakulti kejuruteraan elektrik.sebelah dengan bangunan FKEKK.lawa kan?


sebenarnye ade lagi tapi nanti2 la aku upload lagi yeh! XD


25 June 2009

Perut Kenyang,Hati pun Senang!


Yeah!Memang perut aku sekarang sedang dalam status 'kenyang'.sebab pukul 8.30 tadi pergi makan-makan bersama keluarga.abah yang ajak. =)

Bila abah sebut,'Jom kita makan kat luar',aku dengan adik aku la yang paling happy. =p memang satu kepuasan bagi aku dapat makan di luar sebab aku suka melihat telatah orang di kedai-kedai makan.
Nak dijadikan cerita,semasa menunggu makanan siap,abah suruh aku snap gambar,macam pakcik aku selalu buat.snap gambar tempat,makanan.hehe..apa lagi,dengan kamera SONYRA aku,aku suruh adik aku snapkan gambar.Sampai la makanan dihidangkan pun adik aku snap gambar juga.Inilah hasil snapshot yang sempat adik aku tangkap.

Restoran Chef Noodle House,salah satu restoran yang aku paling suka datang.

Lokasi:Seri Manjung





Air tembikai tu aku yang punya! XD


Mi Bandung Muar

Spageti Bolognaise

Mi Kantonis

Chicken chop


Ikut urutan makanan sape sampai dulu =p
Abah,aku,ibu dan adik.

Konklusi yang aku boleh buat,memang sedap makanan yang dihidangkan dan aku jadi lapar balik bila tengok gambar makanan ni.adoi!

-> Kredit kepada adik sebagai fotografer =D <-