24 June 2009

Wah!Sangat Happy Mambo!


Over excited?yeah!sort of!hee!too many things happened today!
Yup2!Firstly,aku dah complete dah semua benda penting for U.PTPTN akhirnya dah dihantar selepas beratus kali aku mengisi borang PTPTN online tu.memang hati lega sangat sebab esok dah tarikh tutup.hehe.and aku dah complete all my medical checkup and akaun BIMB.sijil2 pun sudah di fotostatkan.

Ni la borang UTeM,sijil2 and xray file.


Then,baju2 yang nak dibawa ke U pun dah di pack.cuma ada sesetangah barang belum lagi di pack.Agak banyak juga barang kena bawa.xmacam masa kat matrik dulu .











Barang yang nak dibawa ke U,sangat banyak.sebab bukan dekat pun U tu,kalau dekat ngan rumah xpe la.haha!
But,the best part for today,i got brand new handphone!sangat happy!my dad gave me as a present sebab dapat sambung belajar kat U.ni yang lagi membuatkan aku semangat lagi nak belajar.aku janji nak bagi dapat pointer baik,lagi baik dari pointer aku masa kat matrik dulu.aku nak parents aku bangga ngan aku n i won't never let my parents down again!
btw,nie la hp kesayangan aku.hehe.aku nak bagi name SONYRA.








Kepada abah ngan ibu,kaklong nak ucap terima kasih sebab selalu bagi semangat and support kat along.kaklong janji akan buat sehabis baik kat U nanti.sayang ibu,sayang abah.



No comments: