19 December 2009

Panda dengan belimbingnya!

Rude Awakening : Khas untuk Bro Zack yang membuat pertandingan ini.. =p Sile klik ke blog beliau,realiti konspirasi
Punca berlaku ini semua disebabkan oleh lukisan yang telah dilukis oleh Zack.dan beliau jugela yang mencabar aku dan blogger yang lain ketika dalam chat geng blogger,iaitu Oren dan nurain untuk melukis.Tema?Panda memegang belimbing di bawah payung pink.So,ni lah hasilnye.Memandangkan aku takde keje nak buat tadi,aku terus meng-on kan photoshop aku dan memulekan lukisan.Aku admit tangan aku hanye untuk edit,bukan untuk melukis di kanvas photoshop.Harap Maklum.
Aku tambah buluh2 di belakang panda tuh.Serius aku tengah bosan mase ni -.-'
P/S:Maseh ye Zack,bagi aku keja sikit nak buat.hehe..

6 comments:

zack zukhairi said...

sumpah cantik! ang memang talented ar dalam bab ni! aduii... ajaq ar aku wei

Emora Valeria said...

erk..aq men hentam je lukis la.tgn kaku giler tdi -.-'

kk said...

erkk dik
mane eik buluh tu.ehehe.lbtw cuteee jugakk

Emora Valeria said...

ehe..buluh kt belakng panda tuh.tak bape jadi. -.-'

PrinCe_TopEx said...

wow..cute gyler r lukisan nie..
speechless...

nurain rodze said...

hehehe . ain da menyerah kalah .
xreti nak melukis dah .
hahaha
tp klu rajen , ain try wt .