10 January 2010

Bila otak sendiri dah mula tak betul

Rude Awakening : Lepas geram suda..
Bukan otak aku eh..ni ditujukan kat otak perempuan itu..Perempuan itu??Sapekah?click la url neh!taknak aku buh foto beliau.buat semak belog aku ja.
http://www.myspace.com/the_yarn
http://www.myspace.com/483053477

Ha,amek kau..Laki bini punye url myspace aku bagi.Oh nak carik pasal dengan aku dan roomate akuh ye...Ok takpe..Aku balas baek punye...
Satu je den nak koba neh...
Kalau nak nasihatkan kami untuk menjadi seorang yang perfect,baik..Mu tengok dulu diri sendiri dulu ye...
Sonang cito,tengok foto kau pun jadik lah orang nak judge anda camane.
Aku bukan spesis yang suke2 nak downkan orang camni..tapi aku dah sedikit naek hangin bile anda dan 'suami' anda buat hal ngan member aku dan aku sendiri.
Kau nak suruh kami bawak mengucap?Ugh..Tengok diri sendiri tuh dulu boleh tak?
Sengal la.tak pernah aku jumpe perempuan macam anda nie. Nak buat2 baik la konon,tapi perangai cam tuut ja..Kalau kau ni memang dari budak yang baik,muslimah,aku okeyh ja.Ni makin nak buat aku tergelak ade ah.
Dah2 tuh dikatenye budak pandai ni xde budi bicara...malas nk layan orang takde otak katenye...owwww...kalau takde otak,mu takdela duduk kat U..Duduk dalam zoo la camtu...haih sengal..kelakar betul ang neh...sape yang takde otak sekarang nie?..Eh?Anda dalam kategori tak pandai ke?Dalam erti kate lain,stupid? Haih,pelik gilo la aku tengok anda neh.
Aku taknak la mencarut2 dalam belog aku nie,tak baik.So aku cakap elok2 punye.Tuh pun kalau kau tau blog aku.haha..
Dah2 la..Aku nak satu je.Mintak kat 'suami' anda tuh suruh bayar balek duet member aku ok.Habis cite.Sape suruh berjanji mase dulu.Dah tau takleh nak bayar,nak berjanji.Tapi aku rase 'suami' anda tuh boleh je kut bayar.Kate dah kerja.Takkan tak dapat gaji lagi?
Hahaha..Dua2 tak gune.Sorang takde otak,sorang lagi taktau nak cermin diri sendiri.Sengal.Memang patut lah korang bersame.

Dahla,stop kat sini da.The rest biar kau pandai2 sendiri la nak tau tang mane ang buat silap a..
P/s : Otak dungu

1 comment:

Anonymous said...

buat bersabar cik eera..
hahaha..
biar laa org nk kte pe kt kte..
hahaha