06 January 2010

Hari yang memalukan diriku.. -.-'

Rude Awakening : Ugh..First and last la aku jadi camtuh... -.-'
Petang tadi,aku ade koko kena attend..Kelab video filem fotografi. (Hakikatnye aku taktau sebetulnye name kelab tuh)..Sepatutnye start dalam pukul 5,tapi aku sampai kat PBPI dalam area pukul 5.10.Mase tuh aku tumpang naek kereta member roomate aku.
Disebabkan aku tak datang pada minggu lepas disebabkan kes yang tak dapat dielakkan,aku pun taktau dan tak kenal langsung member2 kelab.
Nak dijadikan cerita...Aku nampak dalam bilik kuliah yang sepatutnya dijadikan tempat perjumpaan kelab aku,dah dipenuhi ramai student.Aku ingatkan dahstart meeting,so dengan pantas,aku pun masuk..Masuk2 tuh,dengan muka blur dan innocent gile,aku terus berdiri kat sebelah pensyarah tuh,kononnya nak mintak maaf sebab lambat.Tetibe pensyarahtuh tengok pelik kat aku dan tanye..
 Pensyarah :  Awak ni sape??
 Aku       :  Erm..Ni bukan kelab foto ke??
 Pensyarah :  Kelab Foto??Ni bukan kelab,ni kelas..
...Suasana pada ketika tu dah mula bising dengan gelak tawa dari student dalam kelas tuh.. -.-'
 Aku       : Erk..salah eh...Tapi dalam jadual tuh tulis kelab        foto kat bk1.
 Pensyarah : Oh,kelab foto tak masuk lagi..Diorang ade kat luar  (sambil membuka pintu bilik kuliah )
 Aku       : Oh yeke..erm..mintak maaf.. ( sambil keluar dari bilik tuh dengan muka tak tau malu)
-.-' Haish...Wat malu aja...Tuh ah kau Ra,minggu lepas gatal sangat taknak pergi..
Takpola...Pengajaran aku dapat lepas ni,jangan gatal2 nak ponteng kelas maupun koko..Harap Maklum..
Btw,aku sukekan kelab ini..Minggu depan assignment koko,gambar portret..hehe...

11 comments:

MR KHAI said...

har har har saba lah setiap orang akan buat silap jangan lupa submit link kat saya ya?

PrinCe_TopEx said...

hahahahahaha.....
pehh..malu gyle r..
kalo jd kt kitew..mmg da pndh u dahh..
hahhaha

hafizmohamad said...

haha.nice!

Rara said...

hafiz:hehe..nice pun yang memalukan..huhu

pak long said...

salam..
boleh ponteng...tapi side info kena cekap....pasang kaki tuk info kelas...hehehehe

Rara said...

paklong:camna nak side info kalau dlm kelab tuh xdak langsung yang kenal..bru nk knl tyme tuh guk..haha
tpi mmg xnk ponteng pun..huhu.

nina asri said...

haha.
agak seganlah jugak dsitu.
huhu

SYUKHT CADILLAC...ME, MYSELF & SOLID MEDIAWORK said...

hehehe...what a shame...

Rara said...

nyna:ye la..dah a mamat2 hensem ramai kot..haha..
syukht:damn shame..haha!

AYIE nufamoyu said...

cerite ini klaka . hehehehe . cian sis adek . tp pdn mke ! wee ~

Rara said...

ayie:adik neh...hehe