16 January 2010

Sementara menunggu...

Rude Awakening : sambungan dari entry di bawah ni.
Group aku abes awal memandangkan projek yang kami buat tuh agak cepat dilakukan.So,sementara menuggu 'Datin' Farahana dan rakan beliau untuk abeskan welding mereka,aku dan Aini menunggu la dengan sehabis baik kat pondok.sehinggalah perut aku ni tetibe buat hal. -.-' dammit.
 Pokok ini aku snap di tepi pondok
tuh Aini,atas aku ah.Orang yang lalu dengan kereta dan motor tengok je kitorunk..Haiya,ta penah tengok orang ka..
Aini,aku tak sedia g ang dah snap foto aku.burok ah..huhu..
Aini sayang aku!hehe..
Sori,posting kali ini agak bosan sebab penuh dengan foto aku.Hehe.
Last but not least,cheese!!

6 comments:

Nabiel said...

nice pic!!...
kmera ape ko pki??

Emora Valeria said...

kamera handphone suda..hehe

afifufefo said...

hehe.best2 je pic

Emora Valeria said...

hihi...maseh2!

Faqrul Reduan said...

waa..ade org puji gambar ra la...
tahniah..hehe...
nie klu ade DSLR lagi pwer gmbar die..

Emora Valeria said...

hehe.maseh wan!