22 February 2010

'Blur'ism berlaku

Rude Awakening : Penat badan T0T
Seksa punggung aku duduk selama 8 jam dalam bas.Kenapa jauh sangat Lumut ke Melaka. (Soalan yang sengal ditanya. -.-')
Selama seminggu duduk di rumah,kerja aku hanya mengonlinekan diri dan cuba membusykan diri dengan kerja tutorial dan assignment.Tapi still tak siap juga. Hampeh betul diriku ini. 
Berat badan pulak makin naik.Naik sekilo.Dari 47+1 kilo.Ok sangat la berat untuk badan macam aku.Huhu~Sape2 nak jadi trainer aku,sila angkat laptop dan lempar keluar ^.^
---------------------------------------------------------------------------------------
Tak lekang handphone aku dengan kamera.Mesti ade saje foto baru.So agak2 aku taktau nak taip ape lagi dah kat entri ni,aku masukkan je la foto yeh.~ 
Tengah bersarapan pagi masa ni.Adik tolong snap,aku tukang edit.
Baby itu kiut oh.Pandai eh pose. ^-^
Sesi makan petang.Snapshot beg duit aku yang sangat buruk.Adikku di belakang,jadi background.
Snap oleh aku.Pepsi itu faveretku. =) tapi aku tak minum air gas pada hari tuh.huhu..
Ra,pergi tidur...Esok ade kelas.

8 comments:

Nabiel said...

smart ini gmbo!!!
hehehehe~
mleleh tgk pepsi~

Emora Valeria said...

hee..berjaya membuat anda meleleh tgk pepsi! XD

Zephyr said...

A'ah nak satu tin Pepsi camtu :)

Emora Valeria said...

zephyr : hehe..boleh2~

MéuzAngelo™ XXIII said...

gambo pepsi paling stylo.. caya la..!
header pun stylo gak... ;D

Emora Valeria said...

angelo : thanx bro ! =)

nyna said...

kalau bulan puasa sah2 rasa nk bukak puasa je tgk pepsi tu.
sungguh rasa nk pegi kedai sekarang beli pepsi.
hehe

Emora Valeria said...

nyna : wah..berkesan air pepsi itu.hehe