05 March 2010

Kucing liar pun comel~

Rude Awakening : Aku mengantuk teramat sangat~
Walaupun hakikatnya dah dua kali aku tertidur sebelum sampai ke kampus,mata ni nak jugak ditutup setutup-tutupnya.Kalau dapat simpan mengantuk dalam beg ni,takdelah aku bersusah payah nak tahan mengantuk dalam kelas. -.- Ceh~Sape suruh tido lambat..
---------------------------------------------------------------------------------------------
Untuk mengisi masa sebelum mata ni dikatup,aku nak share dengan korang foto yang aku snap petang semalam.Kucing liar je,tapi serius mata dia kiut gila!
Mate dia kiut.Nak pinjam boleh tak?
Muka mintak simpati dariku.
Sorok2~!
Aku nak kucing tapi takleh bela..Sadis!

17 comments:

Ephy A. said...

auwww~~ =)

Aini said...

cian kucing tu.. =)

Emora Valeria said...

hehe...tapi cute je..

Faridism said...

comel :)

Emora Valeria said...

Faridism : Tq2!!

ielamorry said...

ololololo~ comeyyyyy!

eh, kenapa tak bawak balik rumah? haha.

Emora Valeria said...

iela : sebab diriku duduk di hostel.huhu

erawr said...

comel. :D

ZACK ENTRY said...

mintak maaf, anda telah ditag..sila ke blog ZE ok..=P




ZACK ENTRY

Emora Valeria said...

erawr : grazias!hehe..
ze : lol!oke2!

keiroro said...

meow.. meow!! haha..

.::MI:A:PPLEISTA::. said...

Nak curi mater dye!! Chumei sgt!!

Emora Valeria said...

miaw2 juge!!
amik la..hehe

Muhammad Safie said...

suke tgk kucing ni..

Emora Valeria said...

neo : maseh2! hehe

sweet.ants said...

sy geli kucem. ok mekasih -_-'

Emora Valeria said...

lol..geli sai pa..hhe