05 March 2010

Budak cute dah sampai!

Rude Awakening : Hoyeah!
Hehe..Saat yang ditunggu dah tiba,Hadiah contest aku akhirnya selamat sampai kat hostel aku!Patutnya dah kena ambik dah package ni semalam.Tapi disebabkan pejabat hostel tutup mase aku baru balik dari kelas,aku pun terpaksa tunggu dengan penuh kesabaran.Hari ni baru boleh ambik. =)
Wah,tengok packaging yang telah dihantar oleh saudara Biel,macam seronok je dengan penuh warna warni.Walaupun hakikatnya luaran bungkusan itu warna cokelat saje.
Member kate macam lembut je intipati bungkusan ni,mesti hadiah patung.So aku bukak kat situ  gak,nak bagi member aku usha sekali.Ok kiut giler hadiah beliau bagi! =p Aku suke2!!
Ni bungkusan yang telah sampai. Besar!Teruja aku!
Bukak2,anak teddy bear cute gila melampau yang keluar!
Nak bagi name ape eh?Sila beri cadangan..Hehe..
Dari 4 dalam family Emora di hostel..
Sudah mencecah 5 dalam family Emora! XD
Terimass ya Bang Biel!Nanti buat kontest lagi!Aku nak masuk! 

10 comments:

ParkAir said...

wah tomey sangat, bagi la nama anak beruang yang cantik. haha!

Emora Valeria said...

parkair : wah kembang pipi anak beruang tuh nanti.hehe

Nabiel said...

hehehe~
bg nme biel cute~
muahahaha~:P

Emora Valeria said...

biel : ceh biel..haha

oReNdeViL'89 said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaa..x aci3! sy nak gak!!!

Emora Valeria said...

oren : len kali masuk awai sket.hehe

.::MI:A:PPLEISTA::. said...

Waaa! Bnyk nyer plushies.. Cop yg baru tue ley?? Bear2!

Emora Valeria said...

hehe...plushies2!!

sweet.ants said...

tahniah...x pernah join cntest..huhuk

Emora Valeria said...

sweet : join la nanti.hehe