04 March 2010

Mulut tuh kalau sehari tak mengejek boleh?

Rude Awakening : 300 dah mengikut!Suka!
Dengan muka yang amat selenge,aku pun membuka laptop,terus onlinekan diri ke blogspot,facebook,myspace dan gengblogger.Wah,pembaca setiakuh dah mencecah 300.Terimass ya sebab sudi bace blog aku yang tak berapa cun lagi ni. =) 
Tanpa korang,tak gerak blog aku.Hehe
----------------------------------------------------------------------------------------------
Aku cukup tak suka jadual hari Khamis.Agak pack ok?Dengan pembuka subjek Autocad pukul 8.30 pagi hinggalah penutup tirai subjek TITAS pukul 6 petang.Tapi hari ni pensyarah TITAS bagi pelepasan agak awal sikit kat kami hari ni.Ye ah,bajet semua dah ngantuk,otak dah penat nak terima input.Nak fokus pun nak taknak ja..Hehe..
---------------------------------------------------------------------------------------------
Bukan tu sebenarnye yang aku nak habaq mai.Aku dari kelmarin lagi dah menahan nafsu taknak post entri pasal ni kat blog.Tapi memandangkan si jejaka yang mulutnya tak reti nak jaga itu buat hal lagi,aku dah tak tahan dah.Rase nak jahit je mulut beliau tuh.Tapi aku tak reti jahit,so aku abaikan.Haha.
Nak aku jahit mulut kau jadi camni?
Aku taktau la nape mulut dia ni takleh nak control daripada nak mengejek orang lain.Kalau orang lain yang aku tak kenal,aku tak kesah.Pi mampuih kat ang la nak ejek ka,nak kutuk ka.Tapi bila ni dah melibatkan orang yang aku kenal,takkan aku nak diam diri.Asal la aku boleh baik sangat ngan ang mase dulu eh?Sengal gila!
Setakat nak maki hamun aku dalam facebook sebab aku tegur kau,aku tak heran.Walaupun hakikatnye aku teramat sakit hati menerima segala mala maki hamun dari kau.Dari perkataan bodoh,bangang kau tempiaskan kat aku,sampaikan akhir kata dari kau iaitu 'Fuck' yang aku terima dari balasan komen kau,aku memang tak boleh menahan kesabaran aku.Ni dah kali ke3 kau maki hamun aku..Ingat kau tuh bajet hot?Bajet tampan dan macho?Kalau betul macho takpe gak.

Aku nak bagi pesanan kat kau ye wahai saudara.Aku tak jeles pun melihat kau dengan suka ria nye mengejek seseorang.Ingat pale otak aku ni same ke ngan kau wahai saudara?Tidak same sekali.Satu je aku nak kate,tolong jangan jadi seperti budak2 kecik yang tak matured lagi pemikiran.Umur kau dah mencecah 20,kau still lagi macam budak2,ejek orang tuh besar,orang tuh gemuk.Kau tuh hensem sangat ke nak cakap sebegitu rupa?
Ingat eh,jangan sebab tuan empunya diri diam,kau boleh ejek sesuka hati kau ok?Mereka pun ade perasaan.Tolonglah stop.
Cukup suka hati aku tadi,bila orang yang diejek oleh kau mula bersuara,pandang tepat kat muke kau dan cakap mulut kau macam sial.Tapi tak melawan pulak kau?Nampak sangat penakut di situ.
Ok aku rase cukup ah aku celoteh panjang kat sini.Nasib baik aku tak terprint screen komen ang bagi kat aku kelmarin.
P/s : Mulut jangan terlebih bisa,nanti orang lain naik semak dengan kau.

10 comments:

shuko said...

kak ra xde mood rupenye..hee..hepi2 salu kak..eh slh..hepi salu2 cikgu ra..(^_^)

Rara said...

hihi...ok2..

ParkAir said...

biasanya orang yg suka ngejek ni sebab dia nk tutup kelemahan diri. try tgk mesti ada kurang mana2 kat dia. masalah perut buncit ke, selulit ke, gigi jongang ke..
payah2 kasi tendang saja dia punya tuuutt baru diam sikit.

Rara said...

parkair,memang terbaek ah!!ahaha!rase ade kelemahan dye.t aku check lek esok! XD

Neo_matrixzz said...

ader gak org camni..
xpe..try carik kelemahan dia..comfirm ada satu..pastu bahan kaww kaw punye..
kalau hati dia xtough, comfirm benti U..

Rara said...

hehe..neo,terbaek jugeh!!

ummizarra said...

wallah...
jgn krana mulut badan binasa weiiii..
nie plak lelaki yg mulot mcm ciii..
ish2... bahaya...

Rara said...

Lovi : Betul2!Takleh bawak jadi bf lorh.haha

K2r~90 said...

mulut die , die tggung dose
Nnty Allah akan terbalikan ape y die kutuk tu,

juz doa semuge mamat tu dpt hidayah yek.
ko tulis dlm blog ni pon mcm kutuk die gak hehe .. sowi iklas gue katekan ..

Rara said...

k2r : hehe..aku oke je.aku terima segala komen yang datang dari pembaca.so jangan risau.aku terima. =)