07 March 2010

Pabila dikelilingi oleh seribu bunga

Rude Awakening :Hidup baru bermula
Okay minggu ni punyela berlambak assignment aku nak kena siapkan.Dari assignment D.E hinggalah ke assignment kelab foto aku.Pening2. -.-
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hari ni macam biase,bila cuti awam ade je,mula a mengeliat nak bangun lambat.Tapi tak selambat semalam..So bangun2,dah mandi semua bagi wangi,aku pun bukak la tutorial D.E.Laptop tak bukak pun pagi tuh.Ok ade perubahan diri.Tapi sempat siap nombor 1 ja.Pastuh keluar beli lauk untuk makan tengahari.Alang2,singgah Mydin.Check duit dalam bank.Ok cukup untuk bayar yuran nanti.
Petang tuh,aku cadangnya nak sambung balik tutorial pagi tadi.Tapi terstop pulak bila housemate aku mintak bantuan nak edit audio untuk aerobik nanti.Bukan saje2,tapi untuk assignment kelab aerobik beliau.Naik pening gak pale aku tengok benda alah ni.Asyik crash je.Sengal ja.By the time pukul 5,baru siap audio tuh.Dalam keadaan yang terlampau semak tuh,tetibe ringtone Disturbia berbunyik kat handphone.Mesej dari si Naim masuk,mengajak aku ke Taman Seribu Bunga untuk assignment foto aku bersama Asilah,kawan sekelas.Sepatutnya pagi tadi,tapi dah semua bangun lambat,terpaksa pergi waktu petang.Lengkap berpink,aku pun pergi.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Masuk2 pintu gate Taman Seribu Bunga,aku terkesima sebentar.Serius lawa tempat tuh.Time tuh gak ramai fotografer mengambil gambar.Ade yang snap foto untuk foto wedding,ade gak yang snap foto bunga2.Termasuk kami.Excited.Aku dapat tangkap pakai Nikon si Naim dalam beberapa keping je.Yang selainnye,semua menggunakan handphone kesayangan aku.
Foto2 di bawah ni disnap oleh aku dengan handphone SE C510a.Aku tak tipu ye.
Ini bunga ape? =) Aku taktau weh!
Macam dekat luar negara.Seronok~
Bunga teratai
Tiang beranda rumah kampung
Kerusi itu sangat lawa
Batu2~
Pokok tersergam indah~
Ok aku dah tak tahan sakit lutut dah.Nak rehat,pastuh sambung buat tutorial!Hee~

10 comments:

PrinCe_TopEx said...

pix dlm nie smuenye cntik2..
editingnye pn cntik..
mmg smuenye cantikla..
hahahahahha...

Emora Valeria said...

topex : maseh!hehe

sweet.ants said...

waaa cantiknyer...nk lepak ctu :)

Ms_Mui2 said...

cntek mungee..
cntek batu
cntek umah
hehehehehhee
nk bli dslr ar pasni
heee

syuhaida abul said...

wa santek2...eh2 em0ra nie sme dgn em0rav dkt gb tu ke?? kl0 sme mmg sh0ck la sbb guess em0rav nie b0y tp gurl..ekeke..salam perkenalan..al0l0




http://kerenggebukansemut.blogspot.com

Emora Valeria said...

Mui2 : Ev pun xde lagi dslr.huhu,sedih.

syuhaida : heheh..same la...EmoraV dalam gb tulah saye.hehe

ParkAir said...

canteknya... macam tuan punya belog heheh. memang berbakat la amik gambar ek.

Emora Valeria said...

parkair : maseh bro,but i'm still learning.sangat amatur lagi

joegrimjow said...

skrg pon da springgg
yeahhhh

tp
masih sejuk
huhuk

Emora Valeria said...

hehe...spring seronok~