01 March 2010

Solatlah anda

Rude Awakening : Cuti2!
Hee~Pepaham je lah cuti ape aku dapat eh?Hehe..Setelah menunggu,akhirnya dapat gak 'cuti'.Tak paham lagi?Ah pikir sendiri la. =p
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ok aku tau aku sangat rajin mengupdate sekali dua entri dalam satu malam.Aku teruja ok.Teruja dapat snap banyak foto.Hehe..
Sebelum ke MIBC,kami singgah ke masjid berdekatan dengan MIBC untuk solat Maghrib.
So memandangkan aku mendapat cuti,aku pun duduk di luar kawasan masjid.Ketika tuh cerah lagi.Dan yang bestnya,suasana ketika tuh sangatla lawa.
So snap foto bermula!
Nilah masjidnya.Masjid Al-Alami
Kawasan masjid
Suasana mulai gelap
Ha tu saje.Hehe..
So paham tak cuti ape yang aku dapat? XD Sengal tol soalan aku.

20 comments:

nyna said...

gambar cun! ;)
cuti ape eh?nyna tak paham lah.miahaha.sure kene lempang laju2 nih ;p

Emora Valeria said...

Nyna : memang kena satu dush~!hehe

Muhammad Safie said...

senang je dia apply cuti..terus approve..

s y i e r a said...

nice pic (;
ohoh .
ye , ira pown tgh bcuti2 mlysia .
haha
ABC 123

Emora Valeria said...

neo : hehe~ Xd ayat gila sengal eh.hehe

ira : maseh ~
ha tol2~

ParkAir said...

cantiknya gambar, n masjid tu pun cantikkk...

Emora Valeria said...

parkair,maseh bro!

keiroro said...

wahhh.. boleh tahan gak pic pic yg disnap.. cantek. pakai camera pe ni ?

Emora Valeria said...

roro : aq gune camera handphone sony erric.hehe

bilis said...

blog running
xD

Emora Valeria said...

blog jumping!hehe

HEMY said...

lawa gambar2...

joegrimjow said...

bina masjid pon ok jugak
hehe

Emora Valeria said...

joe : tol2!
hemy:arigato~

ParkAir said...

guna camera hp sony ericson? biar betik cun sangat gambar neh! macam pakai dslr je.

Emora Valeria said...

parkair : tolla.serius.t diriku letak handphone itu ok?

ARC™ said...

aku rase nak bg gamba2 aku kt ko suruh edit ar hahahahha lawaaa

Emora Valeria said...

arc : dengan tangan yang terbuka luas.aku lea ja. =)

Privacy_Resident said...

siyes ke ni guna se c510?
cun gak.
hoho sini pon sama.

http://merepeksematamata.blogspot.com/2010/03/sekadar-gambar-c510.html

Emora Valeria said...

PR : Benar belaka.kebanyakan foto dalam blog ambik gune se.hehe..Taw2!sep2!