05 June 2010

Banduan pun boleh menari~

Rude Awakening : Otak lintah ade 32 semuanya ^_^
Salam semua..
Hari ni aku banyak meluangkan masa di depan muka buku mengepost fakta tentang otak.Sampaikan otak lintah pun aku kasi.Aku taktau nape aku rajin sangat nak statuskan fakta.Seronok melihat facebooker aku berdebat pasal otak.Lagi2 status aku yang satu ni.Cukup tak puas hati dengan fakta yang aku bagi. ^_^ Ade je jawapan yang korang bagi.Aku suka ade respons.Bagus!Pemikiran korang ternyata bergerak dengan lancar sekali.
Klik untuk tumbesaran yang hebat!
Lepas ni aku bagi fakta lagi eh? ^_^
----------------------
AGENDA UTAMA
Banduan menari?Hebat!
Aku ni memang suke menari.Tak kesah la reti ke tak,tapi aku suka.Dari tarian tradisional sampai hip hop,berlaga lak dengan gaya shuffle muffle,pastuh kontemperari dan segala macam term tarian yang dah terkeluar aku suka.Kecuali ballet. =.='
Tapi video ni memang menarik perhatian aku.Terimas ye Yaser sebab kongsi link ngan aku.Kalau tak memang aku ketinggalan habis tak usya video ni.Adik2 aku gelak je tengok aku baru nak tau sal benda ni. =.= Disebabkan seronok dari pandangan aku,aku teringin nak kongsi ngan korang. ^_^ Agak2 banduan kat Malaysia ade ke tak eh aktiviti dalam penjara camni?
Lagu Super Junior -Sorry Sorry
Lagu Dangerous-MJ
Aku rase cukupla dua video ni aku kongsi.Penat nak tunggu video ni upload.Nak tengok,sila view kat Youtube. Hehe..
P/S : Entri sangat pendek sebab otak tengah blur nak mengukir ayat. ^_^

6 comments:

Nabiel said...

aku rse banduan kat mlysia bt tarian poco2~hehehe

Emora Valeria said...

ahaha...a'a gak an.msia kan suke poco2.

Muhammad Safie said...

sekurang2nya banduan ada gak aktiviti

ravishingpeacock said...

cool la sume2 prisoners 2

oReNdeViL'89 said...

ak da tgk da~ miahahah~ byk version lg la beb XD

Emora Valeria said...

ema,aku baru tau kut.haha..ketinggalan gila..