28 October 2010

Pertandingan Header Paling Tercantik-Cantik ke header aku ni? ==

Rude Awakening : Demam lagi..
Salam semua..
Disebabkan sistem antibodi tak kuat,kali kedua dalam semester ni demam lagi.Dan batuk untuk kali ke berapa-entah-aku-pun-taktau.Sangat tak suka..
Dalam tengah demam pun,sempat lagi aku nak join contest.Haha..
---------------------------
Terima kasih kepada Ikemal dan juga Aida kerana mentag diriku untuk join contest ini.
Sape yang dapat merasakan header blog masing-masing cool,mohle join.Klik SINI.
Menurut tuan empunya belog,tarikh tutup contest adalah pada 6/11/2010.3 hari sebelum final saya.Hoyeah! T_T
Dan di sini disertakan tiga bloggers yang perlu join disebabkan header diorang pun mantop juge~
Hadiah mestilah syiok~Topup free.Memang harapan aku sebab aku selalu kehabisan topup.Dem betul.
Kepada tuan empunya contest,sila lihat header saya walaupun tak selawa yang lain.Arigato~ ^_^

5 comments:

Tengku Mann said...

aduh...baru je terpikir nak join...tak jadi pulak..tak best la nak tag2 org ni..

alienelliz said...

orite..thanks join...=)

Emora Valeria said...

mann : ala masuk je.. =p
alienelliz :welcome ^_^

ema fatimah said...

lol~ aku baru bc msg ko aa kt chatbox, ramai sgt msg..hahaha..rasa femes..uik..kontes? hahaha..orite bebeh

Emora Valeria said...

hehe..takpe ema.aku tau ang faymes.ehehe..